Teknikveckans TV-serie!

need some of that

Tips: Dölj numret i skärmdumpen.

1 gillning

så inte någon börjar ful messa min USMC Major fru… tänkte inte ens på det. men fixar :+1:

2 gillningar

Jag kan inte skicka sms så hann det komma något är jag helt oskyldig. :slight_smile:

2 gillningar

Jag var sent ute men du kan väl redan nummer och position?

Har bara koll på @xms67.

1 gillning

@xms67 har fått full service av Telia. Han har fått personligt samtal idag med genomgång av abb och vad som gäller. :man_shrugging:t3:

3 gillningar

Stämmer…:pray:

1 gillning

Tur man hann anteckna så nu får du fan sköta dig så jag inte bjuder ut henne på en vaniljsåsraket. :joy::joy::joy:

1 gillning

Hur blir det sen när Telenor köpt över dig, kommer dina gamla Telia kunder att få samma service? :joy::joy::joy:

Jag jobbar bara med Telia och sköter det. MEN, om en kund byter till Telenor eller annan operatör så kommer jag göra allt i min makt för att lösa det oavsett. Jag kommer ha tillbaka det oavsett i slutändan, jag jobbar inte kortsiktig med mina kunder.

3 gillningar

Jag är mest förvånad över att din italienskättade hustru heter Erica :thinking:

Han hette Eric från början. :joy::joy::joy::joy:

Alla tjejer från Italien kan inte heta Bianca :slight_smile:

Länge sen nu.

@Curiosity är knarklangare.
@RolexJocke är stabil och kör på.
@xms67 får nytt avsnitt med teknik problem och sjukhus besök.

Finns mycket nytt material nu :grin:

2 gillningar

En knarklangare är kanske precis vad jag behöver om jag skulle få liknande problem med Telenor igen.

1 gillning

Skulle lagt till det.

@zop hatar Telenor. Ska byta efter 2 år, men vek ned sig och körde på!

Blir en långkörare på tv4play efter Ernts sommarprogram!

1 gillning

Alla medverkande åker buss (japp! som ett DJUR!) till Ullared för att sova över i tält på parkeringen, allt för att komma först i kön till nästa black friday. Många avsnitt dit, hinner planeras bra.

1 gillning

@Sevis anordnar Bubblanträff på Ullareds camping.

2 gillningar

och @Marcus_Attefors är specielt inbjuden och får eget genomskinligt tält precis i entrén.