Teknikveckans TV-serie!

Mycket ångest i denna tråd :woozy_face:

Då har vi ändå inte berättat om avsnittet när @Anders_Malmgren dyker upp ännu. :wink:

6 gillningar

Det hade ju varit kul ju!

Vi får spela in ett pilotavsnitt med @Stefan_Sandstrom. :drum:

6 gillningar

Jag tycker vi stänger in @Marcus_Attefors @Anders_Malmsten och @anon29666066 på Ullared. Låser dörrarna och så får vi se vad som händer.

3 gillningar

Kan bli lite Hunger Games vibbar i det avsnittet! :joy:

2 gillningar

Idagens avsnitt förklarar Sandström för dotter nr3 hurmycket det kostar att ha en sådan båt med 2 Personal + Bränsle.

Sagt barn blir upprörd och skriker: Jag kommer aldrig ha råd att leva det liv jag är uppvuxen med…

Sandström tänker det är dags för whisky för det är hans födelsedag

9 gillningar

Grattis :)!

1 gillning

Dagens avsnitt:

@Hakan_Ander ilsknar till och ryter ifrån. Allt snack om regn i Göteborg är droppen och får slutligen bägaren att rinna över.

5 gillningar

Morgondagens avsnitt:

@Randomdude Startar 17 nya forumtrådar med frågor som går att googla fram. Tur att TV finns där så vi kan hjälpa honom så han slipper ångra sina val… fast så ångrade han sig ändå!

3 gillningar

Måste ju komma ett avsnitt där @Curiosity fixar förmånliga Telia-abonnemang åt medlemmar i bubblan. Kan dock inte komma på en rolig twist på det avsnittet. :thinking:

3 gillningar

Inga problem… @xms67 får för sig att det bäst att gå in i en elgiganten butik. Det blir kaos.
@Curiosity kommer och räddar situationen.
Kan väl även bjuda på en inblick i mitt liv när jag dricker kaffe på kontoret. Det ser ut som att jag jobbar, men samtidigt så fixar jag Home Assistant och smyg häller i Sangsom i min kaffe kopp! :shushing_face: :joy:
Kan ju bli ett avsnitt också när frugan ville kasta Chang flaskor på mig för att jag var ute med kollegor på ett lite för shady ställe! :roll_eyes:

Ska jobba på en bubblan rabatt, men lite svårt att få igenom det. :pleading_face:

6 gillningar

Det var ingen dum ide… kan vi inte ha en speciell sektion för rabatter för Patreons?
Löser vi det är jag med och drar mitt strå till stacken.
(Tyvärr jobbar jag inte med vaniljsås @RolexJocke )

2 gillningar

Inga problem, än så länge klarar jag att betala fullpris för vaniljsåsen. :joy::joy:

3 gillningar

@Stefan_Sandstrom är på jakt i Dubai dagen efter hans födelsedag. Har synts till i de suspekta kvarteren med värkande pannlob, sushi rester i mustaschen i sin jakt på en prisvärd droppställning. :joy::joy:

4 gillningar

Halvvägs in i avsnittet så åker @Curiosity på retreat där det inte finns internet. Forummedlemmarna för stå ut med Telias vanliga kundtjänst när problemen hopar sig.
Avsnittet slutar med att @Curiosity kommer tillbaka och räddar dagen.

6 gillningar

I dagens avsnitt är Mrs Sandström borta mer än en månad från hunden och har nu växlat från att bry sig om familjen till att bry sig mer om hur hunden mår.

Oooh happy wife, happy life.

Edit: Undra var det var han skulle göra i morgon!?

12 gillningar

Är det från din Fold? :thinking:
Förstår varför statussymbolerna är så långt isär men ser lite märkligt ut i en skärmdump :blush:

håller med… tror det bara blir så när system bedömmer det inte finns tillräckligt ut utrymme innan kamran kommer…

1 gillning
4 gillningar