Det är onsdag och Johan Petterson från Coore är på plats igen och berättar hur vi enkelt kan tjäna pengar på nätet.
Är det clickbait eller fake news? Det ska vi reda ut tillsammans med Johan Pettersson som i vanlig ordning är med oss på onsdagar. Vi går också på djupet i hur Teknikveckan överlever och hur vi faktiskt kan tjäna pengar genom innehåll på internet. Vi besvarar också på frågan vad det kostar i tid och pengar att driva en tekniksida, podcast och YouTube-kanal.
Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons! Tack för att ni möjliggör vårt arbete!
Med Teknikveckan+ får du en reklamfri upplevelse samt ta del av de längre helgavsnitten som gästas av personer vi ser upp till i teknikvärlden och undervisar oss i deras specifika område.
Nu är Patreon tillgänglig i Svenska kronor.
För att lyssna på helgavsnitten behöver du registrera dig som Teknikveckan+ på Patreon.
Nu påminde du mig om att det börjar bli dags att swisha @Esse igen. Det är så det fungerar om man vägrar bli Patreon och envisas med att blockera annonser och spårare.
Intressant avsnitt på tal om affiliate länkar. Jag har svårt att hitta till samlingssida med länkar. Kan det vara en anledning att I täckt från mobil släpp m ok nskade till exempel?
Jag är säkert blind men hittar inte på teknikveckan.se.
Jag tycker att de är usla för att de började samarbeta med Acast om poddarna man får tillgång till när man betalar. Acast har inte stöd för kapitel i poddar så kapitel försvann från både Macradion och Teknikveckan. Jag bojkottar Acast och därmed Patreon som samarbetar med Acast.