Tävling – vinn skärmskydd, skal och en powerbank till din nya iPhone 16!

Då är tävlingen avslutad och vi har suttit och bollat fram och tillbaka likt en idoljury som endast har en guldbiljett kvar att dela ut och vi har kommit fram till följande:

Vinnaren av en powerbank, skal och skärmskydd till en iPhone 16 är @xms67!

Xms lyckades med den perfekta stormen av otur och komisk tajming. Under en paus i ledningsgruppen demoleras HTC:n i ett klinkergolv, och när han återvände till misstro, var han plötsligt först med en iPhone på firman. En telefonolycka som blev en solklar seger! :tada::iphone:

På andra plats har vi @vacker som vinner skal och skärmskydd! Vi har alla varit där du var någon gång och du är en av få som har lyckats få till en frispark så det måste ju firas!

På tredje plats har vi den brinnande @Gustav som fick ta en paus från fotandet, så ett tröstpris är på sin plats i form av ett skärmskydd!

Ni kan alla skicka iväg era adresser till mig i PM så kommer Zagg att skicka ut vinsterna till er inom kort. Stort grattis!

Ja du vet ju vad vi kommit överens om tidigare, samma gäller nu :wink:

Får passa på att gratulera alla vinnare. Extra grattis till otursmannen @xms67 som trotsade alla odds och kammade hem full pott :partying_face:

Kul med såna här tävlingar måste jag säga :slight_smile:

Ja grattis! @xms67

Ibland är det bra att ha otur

Det här är ju helt fantastiskt. Tror knappt mina ögon. Tack så himla mycket! :partying_face::birthday::champagne:

Har man sån otur (eeh jag menar tur!! att få en ny iPhone!!), så är man ju värd lite tillbehör! :heart_eyes:

Ha nu inte sönder sakerna. :joy: