John Wick-filmerna är otroligt härlig underhållning, och nu kommer en spinoff med titeln Ballerina, och vi får nu en första titt.
I videon ovan berättar regissören Len Wiseman om den kommande spinoffen Ballerina, som har premiär på bio den 6 juni 2025. I filmen följer vi Eve Macarro (spelad av Ana de Armas), som, precis som John Wick, är en mästare på att slakta ondskefulla människor på brutala sätt. Handlingen utspelar sig samtidigt som händelserna i John Wick: Chapter 3, och Eve söker hämnd för mordet på sina föräldrar.
Både John Wick (Keanu Reeves) och Winston (Ian McShane) kommer att dyka upp i filmen. Premiären på bio är den 6 juni 2025.
Jag tror nästan du är det faktiskt! De filmerna blir ju bara bättre och bättre med! Den senaste var ju helt fenomenal. Med actionrullemått ska tilläggas.
Ja, jag har inte sett eller hört något som skulle indikera att jag inte skulle uppskatta dem. Ballerina är jag dock lite skeptisk till, främst för att det är Len Wiseman bakom kameran.
Du är inte ensammast. Jag har inte sett någon. Vet inte varför för jag tror också jag skulle uppskatta lite lagom hjärndöd action, men det har bara inte blivit så.
Att inte ha sett Wick är väl en sak, men att inte sett alla Bonddfilmerna minst tre gånger är ju en helt chockerande sak för en man i sina bästa år. Älskad Spion kom ju ut i helt rätt tid för att kroka upp dig i ett livslångt beroende.