Swedish Match lanserar Small Batch Pilsnerkôrv

Från sajten:
image

Swedish Match har en serie snus som går under namnet Small Batch där de lanserar unika smaker i mindre upplagor och nu är det dags för smaken Pilsnerkôrv.

Den 28:e upplagan av Small Batch blir smaken Pilsnerkôrv som har en mörk och rökig karaktär med kryddig smak. Vi hittar inslag av chili, chorizo och krut så läppen vaknar till ordentligt. Det är en white portion med normal styrka på nikotinet och den kommer finnas i begränsad upplaga. En dosa ligger på 45 kronor och den går att beställa hos Swedish Match redan idag.

Så är du sugen på att förhöja korvfesten så är det bara att klicka hem Small Batch Pilsnerkôrv och låta korvsmaken explodera i munnen.

3 gillningar

Nu blir jag sugen på att börja snusa igen :innocent:

1 gillning

Do it! Själv så har jag försökt sluta i 100 år eller så nu :wink:

Vettifan om jag skulle gå på denna snussort dock. ETTAN ska det vara! Lös! Fina grejer!!!

Blev ett köp på den!

Samma här!

tog ett mixpack med nananas med.
Ska låta den ligga på elementet hemma så att den serveras i rätt temp :joy:

1 gillning

Köpte fem. Tänk att kunna blande deras Gin-snus med ölkorv-snus på fredagarna. Man kommer riktigt känna att man har klass..:grin:

surprise fawltytowers GIF by britbox

2 gillningar

Vad tyckte du om gin-snuset?

Saknar fortfarande guleböj-batchen

Överraskande bra. Tyckte det var en fin blandning mellan tobak och Gin/enbär.

1 gillning

Bara jag som inte tycker om att byta mellan snus? Har man väl börjat med ett snus smakar alla andra skit?

Kan bara instämma!

Jag kör One inspirerad av rapé och One inspirerad av General (bruna prillor) 100%. Men tycker det är kul att köpa en dosa av dessa specialsnus lite då och då.

Tycker det är lite som att köpa öl på bolaget, man har sina favoriter som man köper flest av men ibland står någon nyhet där som man blir sugen på att testa =)

4 gillningar

Jag har alltid två olika som jag varvar med. Blir ytterligare en trevlig aktivitet att välja vilken snus som ska in..:grin:. Sedan är jag som Marcus, har min eller mina favoriter, men vill gärna dessutom testa lite olika.

2 gillningar

Jag provar ofta nya, men har för det mesta ett go-to-snus, men det byts ibland också.

2 gillningar

Otroligt obehagligt. Bränner under läppen och smakar som prickig korv. 1/5 snushattar i betyg.

Haha vad hade du räknat med? Korv och snus lixom! Hade det varit öl och korv hade det varit skillnad!

Chorizo är ju gott men detta var mer som en billig prickig korvsmak.

1 gillning

Är den så illa alltså? :grimacing:

Min åkte i sopen :joy: