Super Bowl 2025

Har feber och kommer inte att vara vaken för Super Bowl i år, men här är tråden för er som vill diskutera.

1 gillning

Är det några andra som kommer kolla inatt?

Jag tittar självklart även om mina New England Patriots varit långt ifrån slutspel i år. Håller på Eagles, mest för att jag inte vill att Cheifs ska ta tre i rad, men tror Mahomes och grabbarna blir svårslagna.

Det här kan väl Chiefs aldrig vända nu?

1 gillning

Chiefs blir duktigt utskåpade!

Kul med Brady som expertkommentator. Tänkte 28-3 i paus 2017.

Som så ofta är Super Bowl inte den mest spännande matchen. Igår hade Cheifs verkligen inget hämta. Slutsiffrorna gör ju att det inte ser ut som om dom blev helt utspelade men dom var aldrig med i matchen.

Efter egentligen en statistiskt motigare säsong för Cheifs (fast dom vann 15 matcher) lyckades dom inte på något sätt hantera Eagles. Tror absolut att dom kommer tillbaka men det är många bra lag just nu så tveksamt att dom kan dominera så som dom gjort de senaste säsongerna.

1 gillning

Herregud vilken diss mot Drake. Inte min vanliga typ av musik, men det Kendrick gör är helt genialiskt!

1 gillning

Tycker inte att någon har kommit upp i den här nivån:

1 gillning

Sjukt att denna spelas just nu på tvn i sovrummet! Frun tittar på gamla shows och jag sa att Prince är den absolut bästa! Magiskt!

3 gillningar

Prince är min favorit half time-show! Slumpen att det börjar regna gör allt helt fantastiskt.

Jag känner i princip bara Kendrick Lamar till namnet och hade inga förväntningar men verkligen svinsnygg show med massor av bottnar.

2 gillningar

och att det slutar regna när han spelar Purple Rain. :heart_eyes:

Jag läste lite om Kendrick lite innan och hur han haft en beef med Drake genom olika låtar. Under hela showen är det olika diss mot Drake och hur han är en pedofil. Rätt intressant att läsa om.

A-minoooor fick ju publiken att gå rätt bananas! :heart_eyes:

2 gillningar