Super Bowl 2021

På söndag 7 februari kl. 23.30 är det äntligen dags för Super Bowl igen. I år är det mästarna Kansas City Chiefs som ställs mot Tampa Bay Buccaneers med den meriterade quarterbacken Tom Brady.

Super Bowl sänds av TV6 och Viaplay.

1 gillning
1 gillning

Perfekt att vakna på Måndag morgon och titta på för mig! Helt sjukt att Brady tagit Buccaneers till final efter katastrofala starten de hade. Han är ett geni!

Tror Chiefs vinner, men hoppas Buccs kan ställa till det!

2 gillningar

Ja vinner Bucs så är det otroligt vilken spelare Brady är. Är det då hans sjunde ring?

Edit Han är ju redan en otrolig spelare men vinner Buccs så är han makalös :slightly_smiling_face:

1 gillning

43 år och har vunnit 6 stycken. Helt otroligt!
Han är en levande legend, tar han Buccs till en vinst nu så vette tusan vad man ska kalla honom :joy:

1 gillning

Jag är inte så insatt i NFL men att Buccs gjort årets resa måste väl bero en hel del på att Brady är fenomenal på att styra spelet?

Skulle säga att han haft en del tur på sin sida också.

1 gillning

Ärligt så har jag dålig koll också men vet att de var katastrofalt dålig i början och ingenting stämde som jag förstått det…

Att han ändå lyckas ta dom till en Super bowl oavsett om det är en del tur med i det är ju smått magiskt. Sjukt att en spelare kan göra sån stor impact.

1 gillning

Ja verkligen

1 gillning

Vilka andra ska sitta uppe i natt? Jag tänkte sova en stund nu men återkommer till kl. 23:30 när min Apple Watch väcker mig.

2 gillningar

Jag blir uppe i natt, ledig i morgon så man slipper tänka på att ta sig upp så tidigt :blush:

1 gillning

Tänkte sitta uppe en stund i alla fall, brukar bli att jag ser hela men man är ju inte lika pigg nu när man har barn :joy:

1 gillning

Tyvärr upp och jobba kl 5 så jag får se hur det gick då :slightly_smiling_face:

2 gillningar

7500 av de 22 000 åskådarna på Super Bowl kommer att vara vaccinerad sjukvårdspersonal.

2 gillningar

:football:

2 gillningar

Super Bowl-läktare fylls ut av 30 000 fans av kartong:

Undrar vad en sittplats för en kartong kostar :slight_smile:

Brady hade en bra kväll. :pirate_flag:

2 gillningar

Ja vilken överkörning det blev till slut! Imponerade av Bucs.

Det gick att köpa kartongplats till någon landskamp i handboll nyligen. Sedan blev matchen inställd så det blev bara en mörk hall med kartonger.

Skaplig klass skillnad… Skönt att Brady har flera Super Bowls själv än vad någon enskild klubb lyckats med :joy:

1 gillning