Stryktipset

64 rader, alltid sex halvgarderingar och så brukar jag försöka pricka in en match med enbart X nästan varje vecka.

Klart man visar raden :blush:

:grimacing:

För 100 år sedan jobbade jag på ett ställe där många tippade och en kille visade sin kupong(eller lilla lapp som man fick på den tiden) då och då innan spelstopp. De äldre var tokiga på honom. Menade att han jinxade och påverkade på ett icke socialt acceptabelt sätt. Den killen fick inte vara med i ett "lagspel" som fanns på arbetsplatsen.

Men du har inte gått på det där gamla ryktet att match 13 ofta slutar oavgjort? Statistiskt tror jag det är tvärt om. Det blir sällan x i match 13.

Fick feeling här och har lämnat in en rad nu, tror nästan det är min första rad någonsin! :stuck_out_tongue:

1 gillning

En rad eller ett system?

Körde samma variant som @Zop, 6st halvgarderingar, 64kr, är ett system då antar jag? :see_no_evil:

Nu visar jag hur bra koll jag har känner jag.. :joy:

1 gillning

Alla barn i början..:sweat_smile:. Men det är väl du som vinner vår interna liga med en 13-rättare idag..:grin:

1 gillning

Haha, det känns rätt avlägset! :joy:

Men nu när bronset är klart för tjejerna är det enda som betyder nåt inom fotboll idag att det blir bortaseger i Degerfors! :yum:

Så hoppas jag på 13 rätt efter det!

1 gillning

Här är det viktigaste bortaseger i London, sedan bortaseger i Halmstad och till sist 13-rätt. Men jag är bra sugen på en sådan där tröja..:blush:

1 gillning

Om jag får 13 rätt så får du tröjan.

3 gillningar

:heart::heart::heart:
Det är ju dock inte riktigt samma sak, men jag är inte bättre än att jag kan fuska lite..:sweat_smile:

Blev 10 ettor för min del, kommer inte sluta bra. Självklart körde man ett 64kr spel :wink:

@xms67 ruggigtbesviken om du inte tippade en tvåa i andra!

6 st ettor här, varav två är garderade med kryss.

image

:soccer:

1 gillning

Var får du den där snygga bilden från?

svenskaspel.se på iPhone.

Inte appen då?