Stryktipset 2024/2025

Sista veckan i september är jag med igen.

Ja den åldrades inte väl den kommentaren :sweat_smile:

1 gillning

Fan @Hector11 blir 11 rätt men noll kronor, nytt försök nästa vecka!

1 gillning

Ni borde få en liten slant om West Ham kvitterar.

Jag var på väg att spika Millwall. Men fegade ut.

Veckans rad öppnad. Landskamper står på schemat denna vecka. Vår vän @Hector11 fortsätter att tippa även denna vecka.

In och köp era andelar :slight_smile:

3 gillningar

Ping @katho & @Anders_H

2 gillningar

Jobbat fyra nätter, inte varit så så social vare sig i verkligheten eller online den här veckan..

Kan rekommendera autoköp på andelar a så behöver man inte fundera på det :blush:

1 gillning

Om möjligt ännu mer svårtippat än förra veckan. Hoppas denna raden kan ge oss nånting!

Mycket svår omgång. Jag är tacksam att det inte var min tur denna vecka, hade inte blivit många rätt då tror jag. Vågade mig inte ens på ett eget spel. Vissa matcher är totalt omöjliga att sia om.

1 gillning

Jag lyckades knåpa ihop 10 rätt på 64 rader igår. Omgången blev inte så svår då resultaten följde oddsen väldigt väl.

@Hector11 löste 10 rätt. Är du på för att köra vidare även nästa vecka?

Om det är en vanlig omgång med PL och Championship så kör jag gärna en gång till.
3de gång gillt får vi hoppas på.

Ny vecka, nya möjligheter till nederlag på stryktipset. Efter 10 pinnar förra veckan får @Hector11 chansen att revanschera sig nu när det är Premier League på kupongen igen. In och köp era andelar. :slight_smile:

1 gillning

@Anders_H glöm inte att köpa andel.

1 gillning

Vad säger @Zop, har Blackburn haft tur i inledningen eller ser vi ett piggare lag i år? Räcker det idag?

Etta i första hand, kryss i andra hand. Motståndarna var inte särskilt imponerande i sin förra match (Derby vann med 3–0).

1 gillning

Har bara råd med en markering så det känns lite risky. Men vi litar väl på Blackburn då... Och på dig..:grin:

1 gillning

Jag är spelläggare denna vecka i vårt stora lag(1300 kr). Jag har för första gången nyss lämnat in ett reducerat system. Det är knappt jag vet vad jag gjort men skam den som ger sig.

Lite tudelad till dessa reduceringar. Kul att spela, men doftar lite lotto när man inte är säker på att 13 rätt är 13 rätt. Spelar ni reducerat?