Stryktipset 2024/2025

Här fortsätter vi att diskutera Stryktipset under säsongen 2024/2025. Spelar någon en kupong i sommar så får man givetvis posta här också.

Vi behöver statistikmannen @Zop i laget, var redo med ditt excelblad inför nästa säsong :slight_smile:

1 gillning

Den 17/8 drar vi igång tipset igen.
@Zop visst ville du vara med igen?

Denna vecka drar vi igång bubblantipset igen. Tänker att vi börjar i bokstavsordning med @Anders_H. Så välkomnar vi @Zop tillbaka till laget (skickar en inbjudning till dig senare idag).

@katho och @Freddeuce ni får ju hojta till om ni vill vara med och lägga rader, annars fortsätter vi i bokstavsordning som vanligt. Så det blir @Anders_H > @Hector11 > @MrMustang > @Thomas > @Zop

4 gillningar

Ping @Anders_H och @Zop

Jag är redo för säsongens första magplask :muscle:t3:

1 gillning

Då ser vi fram emot 13 pinnar på lördag, nu har du ju laddat hela sommaren :wink:

Jag står över. Hoppar på längre fram.

(Ursäkta sent svar.)

Ok, men då fortsätter vi som tidigare, att efter @Thomas har lagt sin rad så går turen tillbaka till @Anders_H och så vidare. Om tre veckor eller förhoppningsvis längre fram, ska jag lösa en fin liten vinst till oss, hoppas jag :man_shrugging:

Helgens rad inlämnad redan nu, jobbar tre nätter i helgen och ville inte missa deadline trots att det kanske skulle gagna oss med en missad inlämning denna vecka :blush:

2 gillningar

Snygg rad! Nu håller vi tummarna att det sitter :blush:

11 rätt gör @Anders_H till chef nästa vecka också. Snyggt jobbat och kör hårt en vecka till :ok_hand:

Tackar, ska göra mitt bästa.

1 gillning

Snyggt jobbat, full pott nästa vecka då. :slight_smile:

Riktig dunderstart! Otur med match 10 att QPR kvitterade i 88e minuten, annars hade du haft 12 pinnar. Nästa vecka sitter 13 pinnar, vi litar på @Anders_H :ok_hand:

1 gillning

Veckans spel öppnat. @Anders_H fortsätter att visa hur en slipsten skall dras. Lycka till :slight_smile:

2 gillningar

@Anders_H vi väntar på en riktig dunderrad imorgon :blush:

Håll i hattarna, imorgon går jag för utdelning.
Favoritrad innebär 4-5 rätt..

1 gillning

Rad inlämnad redan nu, se till att det finns plats på kontot :moneybag::moneybag:

1 gillning

Svår omgång. Raden ser dunder ut, men jag är lite rädd att vi spricker i match 1, Villa spelar ju ändå hemma.