Här fortsätter vi att diskutera Stryktipset under säsongen 2024/2025. Spelar någon en kupong i sommar så får man givetvis posta här också.
Vi behöver statistikmannen @Zop i laget, var redo med ditt excelblad inför nästa säsong
Den 17/8 drar vi igång tipset igen.
@Zop visst ville du vara med igen?
Denna vecka drar vi igång bubblantipset igen. Tänker att vi börjar i bokstavsordning med @Anders_H. Så välkomnar vi @Zop tillbaka till laget (skickar en inbjudning till dig senare idag).
@katho och @Freddeuce ni får ju hojta till om ni vill vara med och lägga rader, annars fortsätter vi i bokstavsordning som vanligt. Så det blir @Anders_H > @Hector11 > @MrMustang > @Thomas > @Zop
Jag är redo för säsongens första magplask
Då ser vi fram emot 13 pinnar på lördag, nu har du ju laddat hela sommaren
Jag står över. Hoppar på längre fram.
(Ursäkta sent svar.)
Ok, men då fortsätter vi som tidigare, att efter @Thomas har lagt sin rad så går turen tillbaka till @Anders_H och så vidare. Om tre veckor eller förhoppningsvis längre fram, ska jag lösa en fin liten vinst till oss, hoppas jag
Helgens rad inlämnad redan nu, jobbar tre nätter i helgen och ville inte missa deadline trots att det kanske skulle gagna oss med en missad inlämning denna vecka
Snygg rad! Nu håller vi tummarna att det sitter
11 rätt gör @Anders_H till chef nästa vecka också. Snyggt jobbat och kör hårt en vecka till
Tackar, ska göra mitt bästa.
Snyggt jobbat, full pott nästa vecka då.
Riktig dunderstart! Otur med match 10 att QPR kvitterade i 88e minuten, annars hade du haft 12 pinnar. Nästa vecka sitter 13 pinnar, vi litar på @Anders_H
Veckans spel öppnat. @Anders_H fortsätter att visa hur en slipsten skall dras. Lycka till
@Anders_H vi väntar på en riktig dunderrad imorgon
Håll i hattarna, imorgon går jag för utdelning.
Favoritrad innebär 4-5 rätt..
Rad inlämnad redan nu, se till att det finns plats på kontot
Svår omgång. Raden ser dunder ut, men jag är lite rädd att vi spricker i match 1, Villa spelar ju ändå hemma.