Stora Corona-tråden (2020)

Intressant. Vilka undersökningar man än gör verkar det som att många har haft det utan att märka det.

Då råkar inte veta vad det är för test de använder? Jag tror inget är godkänt i Europa ännu.

Då får vi hoppas att detsamma gäller din fru och barn !

1 gillning

MQ ansöker om konkurs:

blod på en platta… ingen aning vad det var faktiskt.

1 gillning

Går bra för vissa ( många ändå … ) bild

Det finns ju alltid vinnare, i detta fall är det ju bra om de kan få in lite nytt till de som sitter i karantän att fördriva tiden med.

Det är så tidigt så det är nog lokalt snabbgodkändt. Lite som detta som KTH tagit fram och godkänts av Etikprövningsmyndigheterna (EPM) och inte EPN som de skriver i artikeln. Verkar finnas ett antal tester som inte mäter på exakt samma molekyler. Men det kommer nog mer generellt godkända snart.

1 gillning

Nu kanske vi alla är små Anders, men om man vill få en väldigt seriös, pedagogisk och snabb kompetensutveckling kring vad denna tråd diskuterar, vad gäller biologiska frågor, kan jag varmt rekommendera denna podd.

Allt är politik i det landet…

3 gillningar

:man_shrugging:t2::microbe:

Vi får la se…

Kan man säga ingen rök utan…

Var inne i sthlm city idag för första gången på 4 veckor och jobbade på kontoret. Blev faktiskt förvånad över hur folk helt skiter i regeringens uppmaningar. Hur mycket folk som helst, allt kändes som innan COVID-19. Knökat på pendeltåget, blandad kompott med männisior som snörvlade, hostade och var förkylda som stod och trängdes.

1 gillning

Mm , de har ju lixom precis dragit igång , de kommer stegra nu , o vi får inte ge upp nu bara för de har varit ”e tag ” … vi e inte ens halvvägs !

1 gillning

Hoppas du gjorde några flying roundkicks. :laughing:

Vad säger man om detta :thinking:

Ingen åsikt :slight_smile:

Hon bör nog jobba på sitt jobbsökande är min åsikt.

2 gillningar

Så är de väl I hela swe , man betalt för sin plats ?..

Är det lov och så betalat man inte :slight_smile: