Stora Corona-tråden (2020)

Jag följer faktiskt branden mer än Corona. Har varit där två gånger och kommer åka dit igen.

1 gillning

bild

Adam Alsing har dött i Corona :frowning:

Jag är faktiskt chockad, otroligt tråkig nyhet

Ja den slog faktiskt till, otrolig människa det där. Rolig, smart och en riktigt bra programledare. Så jävla tråkigt, gillade att lyssna på “Vinn Adams pengar” på morgonen i bilen =(

Folk tror de över nu … men de har ju precis börjat … :man_shrugging:t2:, 2000 till kommer dö , stortadsfolket och några till kommer fixa detta ! :microbe:

Man har ju lixom hört han x antal år … varje dag på jobbe … :smirk:

Skulle inte förvåna mig att när Norge,Danmark och Finland öppnar upp restrektionerna börjar det om för dom. Deras kurva är alldeles för flack.

De kan hända … :man_shrugging:t2:

Ja han var ju odödlig!

1 gillning

Har för mig att han hade diabetes :pensive:

Stämmer, eller var väldigt nära. Han var inte liten direkt. :frowning:

Gick inte han ner rejält i vikt senaste åren ?
Finns gott om människor i snarlik ålder som nog känner lite extra oro ikväll. Tycker mig ha förstått att exempelvis Edvard Blom är orolig för att drabbas.

Gick ner 15-20kg efter varningar från läkare.

Ursäkta mitt talesätt men Adam Alsing blev lite av ett ansikte utåt i mina kretsar för hur allvarlig viruset faktiskt är.
Kompisen ringde och fick sig en chock, likaså min sambo ringde strax därpå och blev påtagligt förtvivlad över bl a sina föräldrars liv och säkerhet.
Hon undrade till och med om vi kunde ställa in parmiddagen vi är bjudna till på lördag.
Så Adams bortgång i Covid-19 hur hemskt det än är, kan vara en väckarklocka för många som inte insett allvaret förrän nu.
Han är såpass folkkär att alla känner av detta.

Tror oxå många kan börja tänka om efter hans bortgång , alla vem som helst kan faktiskt stryka med tyvär … :cry:

Ja, man fick en klump i bröstet när man hörde det :worried:

Flygpersonal hos oss har fått covid-19 testa oss… Det visade sig att jag hade antikroppar. Så har med andra ord haft Corona utan att jag några som helst symtom.

Ska testas igen om 12 timmar för att säkerställa.

3 gillningar

Grattis !!! :kissing_heart:

1 gillning

mycket märkligt kan man tycka så testet om 12timmar ska bli intressant.

Men lökaren jag pratade med sa att mörkertalet nog är enormt stort för många som han pratat med som har antikroppar hade ingensomhelst aning om att man haft det.

2 gillningar