Stockholm

Ska till Stockholm om ett par veckor och tänkte höra mig för om lite tips.

Nu vet jag inte hur mycket fritid jag kommer ha men tänkte att man kan höra sig för lite.
Kommer bo vid centralen och vara där runt om.

Finns det någon butik jag borde besöka eller fik som ligger där i närheten?
Pralinbutiker? Choklad? Katter? Ok kanske inte katter…

Ni är ju en del Stockholmianer här.

Vasaskeppet var coolt besöka. Sen ska det finnas en läskaffär i Stockholm med, har dock ej besökt den.

1 gillning

Det finns ju ett kattkafé... Jag har inte varit där själv men besökt ett i Tokyo där det är rätt vanligt.

2 gillningar

säkra kort e dirty coco, thelins , skroten , de cafe me klass :smiling_face:, ja gillar o fika :yum:

1 gillning

Oooh Dirty Coco ser ut som mitt typ av ställe.
Älskar också att fika haha.

1 gillning

:clap:t2:, ahh då lär du dit !! kommer inte bli besviken på något av dom dära, men ett besök går nog på en 200 :face_with_peeking_eye:

1 gillning

en red velvet croissant på mr cake e inte helt fel heller :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Hahaha det kan det vara värt…

1 gillning

Dirty Coco är rikigt bra.:+1:t3:

2 gillningar

Fasen så mys med finbesök i sthlm! Jag tycker du bara ska njuta av 08-känslan och suga i all stressad kärlek vi kommer bjuda på! Stå fan inte fel rulltrappan för då kommer du få höra det och det kommer bli hus i helvetet om du inte rappar på ordentligt med din beställning på caféet.

Lycka till och välkommen till sveriges framsida och vackraste staden i världen!

1 gillning

Tycker tårtbitarna på Mr. Cake inte är någon höjdare. Smakar inte så mycket. :man_shrugging:

2 gillningar

Jävla nollåttor. :joy:

Släppte av dottern och hennes kompis där i somras. Dom tyckte det var väldigt mysigt och trevlig personal.

1 gillning

Du tänker på Soda Nation på Söder. Kul butik med läsk som inte direkt finns i vanliga butiker.

Tycker det är trevligt att besöka nedervåningen på NK där dom har husgeråd, matbutik och restauranger.
Även Mood Gallerian är mysig med mycket matställen.

Så hette den ja!

Hur kan man 2024 inte ha en webshop för privatpersoner?

  • Fotografiska
  • SF-bokhandeln
  • Sneakersnstuff
1 gillning

Åker man till Sockholm? Jag trodde man åkte därifrån. :joy::joy:

3 gillningar

Man kan inte säga nej till chefen. :joy:

Det går bra, det gör jag dagligen. :joy::joy: