TAKE MY MONEY!!!
Givet köp.
TAKE MY MONEY!!!
Givet köp.
Köp en till mig också då 
Har @Stefan_Sandstrom köpt något till dig de senaste 50 ggr du tjatat? 
plötsligt händer det…
Lever på hoppet 
Då är det ju bättre att be Malin Bayard om allmosor. 


Han har skickat till mig varje gång jag frågat men här i bubblan får jag bara bajsemojis. Tror inte han vill visa öppet att han gillar mig.
Hatkärlek? 
Fått säga stopp nu. Har inte plats för fler Liverpool-tröjor i min garderob.
Men du har ju ett lantställe också 
Mycket vill ha, men vet ju också att den kommer bli liggande i en låda.
förmodligen
Nån som köpt?
jao jag har en..
Jag är lite inne på en. Dock inte köpt!
Hur tycker du att den funkar? Används den?
Tyvärr så är det flera spel på Steam som inte fungerar. Så tex senaste Call of duty fungerar inte. Man kan säkert fåigång det med lite twikande.
Jag använde väldigt mycket i början men nu är den tyvärr liggandes.
Nu kanske det inte är så vanligt, men har du kört den i KDE-mode? Det rullar ju ett Arch OS under huven på den där. Lite intresserad hur snabb den känns och vilka möjligheter den har som en liten bärbar dator typ.
@Randomdude hade ju en till salu, minns inte om den såldes.
Tyckte det var han som mest ville ha en gratis här inne ![]()