Star Wars: The Mandalorian

Har du sett något särskilt med Disney's strategi för sina olika franshises de senaste åren?

Lycka till med att bara slänga på en random marvelfilm och fatta vad som pågår utan att sett alla de övriga 20+ filmerna innan. Dom försöker helt klart göra samma sak med serierna i Star Wars som utspelar sig under samma perioder.

1 gillning

Jag slänger aldrig på en random marvelfilm.
Det gav jag upp för många år sedan.
Och Boba Fett tänker jag inte se heller.
Så du får gärna berätta för oss oupplyssta.:wink::joy:

Ok. :man_shrugging:t2:

Det kanske vi fick, men det har jag fasiken glömt! :joy:
Vad hände?

Aaaah: Star Wars: How Did The Mandalorian Get Grogu Back? | Den of Geek

1 gillning

Skönt att det inte bara var jag som fick för mig.

Sett första avsnittet av säsong 3, känns bra att vara tillbaka i StarWars världen. Visst är den lite barnslig fast det är bara charmigt.

Lite konstigt handling, han måste åka och bada för att åter bli en äkta Mandalorian. :sweat_smile:

1 gillning

Var väl någon form av religös rening för att han visat sig utan hjälmen?

Fy satan säger jag bara!
Ett av de bästa avsnitten i serien (del 19). Den inledande luftsridsscenen var helt magisk!
"Mittenpartiet" var emellanåt lite långsamt, men man sögs med och bara att få gå omkring inne i ett rymdskepp av den magnituden (utan att avslöja något) var magi!

Så här gör man bra Star Wars!

2 gillningar

Kortvariant: Grogu trivs inte med Luke, och Luke låter honom välja mellan att stanna och fortsätta Jedi-träna eller återvända till Mando.

2 gillningar

Det är det jag gillar med Mandalorian, att man får se mycket mer StarWars, insidan på skepp och farkoster och hur vanliga invånare lever plus alla coola strider.
Skit samma att Stormtropper alltid missar och Tie fighter är kassa på att flyga.

Kul att tekniken är bevarad från de första filmerna, helt omöjligt att förstå hur man öppnar en vanlig dörr bland alla knappar och lampor. :nerd_face:

1 gillning

Ikväll blir det nog bio med John Wick istället, förra avsnittet fick mig att tappa det sista hoppet jag hade på Star Wars film och TV.
Men kommer testa Star Wars Jedi: Survivor när det släpps.

Jag tycker denna säsongen hittills har var väldigt underhållande. Snyggt, lekfullt och lättsmält.
Hade själv många år där jag helt tappade intresset för Star Wars men med Mandalorian och Andor har det kommit tillbaka.
Vad är det du inte gillar?

Vet faktiskt inte, har ju varit frälst ända sedan man såg sista delen av originaltrilogin på bio.
Nu känns det som man verkligen mjölkar ur det sista ur den här tidsperioden, och det måste finnas mer planeter än Tatooine.
En helt ny film/tv-serie om Old Republic skulle jag vilja ha, helt utan Skywalkers. Det vill ja ha.

Sen att de gick ut med att de inte har någon plan för avslutningen av Mandalorian tyder på att de bara kommer köra på tills alla tappat intresset.

2 gillningar

Sparar 3an då jag och kidsen nu kommit till Mandalorian i vårt Star Wars äventyr. Kan vara kul att se 3an tillsammans for the first time :blush:

1 gillning

Senaste avsnittet, del 22.
Nån mer än jag som kände igen rösten på robot administratören i kontrollrummet? :smiley:
Strongt att född 1938 och fortfarande vara aktiv skådespelare.

Bättre sommarhit, 222 ggr:

E-Type sa det för länge sen! :smile: