Star Wars: The Mandalorian

Internet behöver vår hjälp! Signera för att få baby yoda som emoji :rofl: :slight_smile:

2 gillningar

Götaland också vad bra!

Svensk som gjort musiken också.

Snygg och välgjord men tröttnade efter 4 avsnitt, kändes lite som en 90-talsserie, han åkte från ställe till ställe och fixade till olika problem. Lite som McGyver men utan allt trixande.

Tur The WItcher kom sen, jävlar va bra, men när man spelat alla spelen och läst böckerna så var den serien som gjord för mig.

… sista två var heeeeeelt magiska

Kände likadant men fortsatte och två sista avsnitten var bra och med lite mer storytelling.

Okej, ska ser klart det i helgen då.

Ohhhh så pepp!! 30 oktober! Fast jag skall nog bing:a den och därmed vänta tills sista avsnittet.

Notera också att Disney+ lanserades i Sverige idag och med det de två första avsnitten av The Mandalorian säsong 1 med svensk undertext.

Fy fan!! Ja med, då blir det Disney+ abb :slight_smile:

Det ända som lockar med Disney+. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Men har redan sett säsong 1. :grimacing:

Från sajten:
image

Idag kan vi se första avsnittet av säsong två av Mandalorian på Disney+.

Efterlängtat, men för undertecknad som inte började se serien förens Disney+ lanserades i Sverige så har det bara varit en veckas nervpirrande väntan. Vilket är väldigt fint av Disney att ge oss detta samtidigt som Amerikanerna får ta del av säsong två, och vi kan inte hjälpa att bli lite imponerande. Dessutom har vi sett första avsnittet och vi är fortsatt imponerade av denna serie. Nytt avsnitt kommer vi få se varje fredag. Nedan kan ni se en trailer för den nya säsongen.

Hur taggade är ni på säsong två av Mandalorian?

Via: Starwars Youtube och Disney+.

1 gillning

Äntligen något att titta på på Disney+

När kommer avsnittet?

Fy bubblan söö gött!

1 gillning

Det finns redan ute, och nya avsnitt varje fredag!

Fortfarande sur på slutet av säsong 1. I have spoken.

Har inte sett klart första säsongen. :flushed:

Var så länge sedan jag såg den då kommer inte exakt ihåg slutet. :man_shrugging:

Såg den först inte i min D+ men dökupp nu

1 gillning

alla dog…så märkligt det blev en S2 på det. :man_shrugging:t2:

Vill ju inte spoila va men vad händer med personen bakom det berömda citatet jag skrev ovan.