Sonos uppgraderingsprogram?

Är det någon här som använt sig av det? Jag är lite osäker på hur det fungerar. Jag har markerat mina två Sonos Play:1 för uppgraderingsprogrammet. Jag tänker köpa en Beam och får mycket riktigt 15% rabatt som lovat.

Det som förvirrar mig är att det bredvid mina Play1:or nu står "Beställ en fraktsedel". Betyder det att jag måste skicka tillbaka dom till Sonos sedan för att få behålla rabatten?

Nej, det är deras tjänst om du vill skicka dem till återvinningen. Tex om de är trasiga eller om det handlar om andra produkter som är helt ointressanta att använda.

Oh, strålande. Tack för det. Då kanske jag inte behöver vänta Black Friday innan jag inhandlar Beamen... :wink:

Vad kan Beam tänkas kosta under BF?

Jag har känslan att Sonos är lite som Apple, dvs inga rabatter alls. Men man vet ju aldrig vad återförsäljare som till exempel Elgiganten hittar på...

Jag har en känsla av att det inte stämmer.

1 gillning

Skriv inte så.... Då får jag försöka hålla mig till BF :smiley:

hehe :wink:

1 gillning

Sonos brukar ju köra några hundralappar billigare på Black Friday. Om jag inte minns fel har även andra butiker typ samma rea.

Vad händer med produkten som du satt begärt rabatt i det programmet. Har en Play 1 i badrummet. Slutar den fungera?

Med Benify har man 15% redan nu utan att behöva skicka in någon produkt i inbyte.

1 gillning

Beam finns som refurbished också om man nu inte måste ha gen.2 funktioner

Händer ingenting med produkten, den funkar som vanligt.

image

1 gillning

@Esse Du hade rätt :wink: 1000:- rabatt både hos Sonos och Elgiganten under "black week". Så några hundringar till sparade man

Dock ingen rabatt på Sub Mini. Kanske väntat. Även koden för 15% rabatt genom Benify gäller inte för Sub Mini. :triumph:

Men uppgraderingsrabatten gäller även mini.

1 gillning

Jag hittar inte riktigt vara man gör/får tag på den rabatten?

I Sonos-appen eller på webben när man loggar in?

Edit: Hittade nu. Kan man lägga flera "rabatter" på varandra. Har 5 enheter där

Vi webben, logga in och gå till: Sign in | Sonos

Så bör du se de enheter som går uppgradera där.

1 gillning

Kan man lägga flera rabatter "på varandra". Har fem enheter där?

Nej det är bara en rabatt per enhet så att säga. Sen utgår rabatten alltid från ordinarie pris.

1 gillning