Sommaren är snart här, vilken grill ska man ha?

Du kommer slå bakut för nästa video :rofl:

2 gillningar

:joy: Photoshop much? Vem tusan ställer grillen så så där…? och VAR är all mat? Brukar ju annars vara ett helt “julbord” med mat på grillbilder.

Tycker nog de flesta grillar jag klämt på, oavsett 2000:- eller 15.000:- känns plastiga och reglagen… nää inte som en spis direkt. :thinking:

VAD F FÅR JAG? :joy:

1 gillning

Borde inte en grillpanna på spisen ge samma resultat som en elgrill?

2 gillningar

Och utseendet! Dom är ju alla stora schabrak som ser ut som hej kom och hjälp mig. :joy:

Jo men svårt att masa spisen utomhus :grinning:

Du får ersätta en vägg i köket med ett öppningsbart glasparti så blir det som att du står på verandan när du egentligen är i köket :slight_smile:

Ja! Mer design åt folket!

1 gillning

Såg någon likande förut, men inte riktigt samma… men gillar verkligen när det är en rejäl bänk till. (kan man iof lätt fixa själv) oftast är det bara en grill men en litet litet sidobord.

Ska se om jag hittar det märket, var ännu enklare, finare och dyrare…

Den var fin!

6 gillningar

Now we talking!:+1:t3:

Vad tror ni om en i guld…?
bild

2 gillningar

Saknar emojis-taggarna. :face_with_raised_eyebrow:

Kör du Win?

You name it, jag kör det. :laughing:

Kör du Win så håll ner Win knappen och tryck på punkt samtidigt så har du dina emoijis. :rofl::rofl:

Se screenshotet ovan. :wink: :joy:

2 gillningar

Men vad f-n! Jag är ju en “power user” och visst inte det :rofl: Tack skäggfarbrorn! :slight_smile:

1 gillning

Det går nästan inte att få tag i normal storlek grillar idag. Helst självrengörande.
Min stora schabrak-grill har jag gett bort pga dålig kvalitet /rostig och ta längre tid att rengöra än att grilla.

Känns som en grammatisk utmaning i frågeställningen - “vilka grillar” ska det väl vara… :grimacing:

:sweat_smile: