Sökes personer som vill testa en larmdosa! Publicerat med tillåtelse av Admin * Marcus Attefors

Jag heter Gunnar och jobbar på Gigaminds AB, jag behöver din hjälp att hitta personer som är intresserade att testa en ny larmdosa som istället för rörelse och magnet sensorer mäter lufttryck och värmeförändringar och styrs enkelt med hjälp av en app i mobilen. Testet pågår i 30 dagar och tillverkaren erbjuder 100% kostnadsfritt prova på av deras larmdosa som skyddar mot inbrott, brand, skadegörelse och strömavbrott. (Larmdosan har inbyggt e-sim och går via Telias mobila nät)

Paketet väger mindre än 1kg och innehåller larmdosan och larmdekaler. En larmdosa räcker för att ge ett komplett skalskydd på 300kvm och kan användas effektivt i såväl som husvagn som lägenhet och villa/lokal. Fullständiga villkor ges vid intresse och detta inlägg är publicerat med tillåtelse från Admin.

Vid intresse för att delta emaila mig dina kontakt uppgifter på [email protected] jag behöver personnummer för att säkerställa vilken adress vi skickar larmdosan till, mobil nummer för postnord och för att ringa och boka uppstartsmöte per telefon med tekniker samt epost adress för att skicka fullständiga villkor för testet. Frakten är betald av tillverkaren och larmbolaget (Sensor alarm). Inga dolda avgifter. Larmdosan är även anpassat för husdjursägare då det går att ställa in tyst larm som bara larmar till mobilen. Man måste vara minst 18 år för att få delta i erbjudandet.

Efter prova på perioden på 30 dagar har man 14 dagar på sig att returnera hårdvaran och Sensor står för frakten i retur, om ni önskar testa detta ange i mailet att ni såg annons via teknikveckan så kommer jag höra av mig till dig innan din prova på period är slut så att du inte behöver oroa dig för att glömma returnera larmdosan, väljer man behålla larmdosan är detta marknadens billigaste hemlarm för 189kr/månad för lägenhet och 219 för villa. Då det är omöjligt för mig att täcka allt i detta inlägg ber jag dig höra av dig till mig så berättar jag gärna mer.

1 gillning

Går det att få skickat till Thailand? :joy:

Svårtydligt om det går bra enligt (den icke-existerande) hemsidan, https://www.gigaminds.se/ .

2 gillningar

Nej Det är inte Gigaminds du skall söka för att se erbjudandet utan www.sensoralarm.se

Nej, Larmet fungerar endast i Telias 2G nät, annars fungerar larmet utan uppkoppling mot nätet genom att mäta lufttryck men möjligheten att använda det så att det fungerar med app styrning är svårt då. :slightly_smiling_face: