Söker så komplett bitssats som möjligt

Nu är det dags att rensa ut alla små askar av bitsatser som hopar sig i verkygsskåpet och helst byta ut till en stor sats.
Jag vet att det finns många här som har en hel del verktyg hemma. Jag undrar vad ni använder för några.
(det är små bits jag är ute efter, inga stora till bilar jag är ute efter)

1 gillning

Är det till att skruva enklare grejer hemma borde väl ett sånt här duga?

1 gillning

Exakt sådana, men olika 100 delar har jag. jag tänkte kanske 1000 bits
Jag tycker att jag alltid behöver leta bland de olika lådorna för att hitta rätt bit

Läste bisats och har funderat på den mest kompletta bisatsen i två timmar. :neutral_face:

2 gillningar

Finns nog inte mycket större det än denna. Kommer ju bara vara massa dubbletter om du har en större

1 gillning

Jag såg en ultimat bitssats som reklam på instagram. Klickade beställ, betalade och kände att man nu äntligen får vara glad.

DHL råkade lägga den ombord på ett fartyg från usa istället för airfright… Fick ingen ersättning. Tog 2månader .

Fastnade i tullen så betalade extra.

… DHL lyckades sedan slarvabort mitt paket på de 5km det är från mitt hem till deras dist laget…

ingen ersättning då de inte ersätter privat seafright…

Mitt set. Med dom som används regelbundet på skruvmejseln.
bild

1 gillning

Hälften av bitsen är borta eller rymmer skaftet så många?

Hur ofta använder du dom. Behöver det vara proffs kvalitet?

1 gillning

iFixIts sats kanske?

1 gillning

Det är locken. :joy:

Inte proffs. Men det är så störigt att sakna just den där bitsen. Senast igår när jag skulle skruva upp en joy-con

Jag tror du behöver uppsöka en psykolog, verkar vara någon typ av OCD du lider av. :joy::joy::joy:

Att vilja ha 1000 bits är inget sundhetstecken. :joy::joy:

2 gillningar

Den där är riktigt bra. Fin kvalité på bitsen :ok_hand:

Men jag vill ju komma från att ha många små bitssatser som är halvkompetenta. Jag har säker 7 stycken olika

Ta dig en titt på ifixit hos Kjell. Jag kommer att bli förvånad om det är något du saknar.

Det är nog svårt med riktigt stora satser, de flesta är ju lite inriktade på standardsortiment och hantverkarna vill inte konka på för stora lådor. Annars blir det industrisatserna med typ 25 stycken likadana av varje modell.