Skal och tillbehör till iPhone 17 – alla modeller

Minns inte vilken färg du köpte, men ta gärna en bild på telefonen med Nudient-skalet sen.

Pine Green, jag har det till min 16 Pro och är mycket nöjd. Har du sett att de tyvärr satt ditt en reklamblaffa på sidan på de nya till 17-serien? Mycket tråkigt.

Ja såg det. Köpte du Blå iPhone? Funderar på hur Nudients färger passar ihop med telefonen.

Pine Gren och djupblå är kanske inte toppen, men det är ju bara vid kamerapumpen det kommer synas.

Vad betalade du? och var köpte du? De är ju svettigt dyra.

573:- gick den till. Jag missade 10% rabatt för ny kund.

Var?

På deras hemsida $59,95.

Får tydligen någon gåva också. :joy:

Jag säger inte att jag köpt något, men om jag skulle ha gjort det kan jag berätta att om man använder Ny kund-rabatten missade man gåvan med en dollar..:face_with_peeking_eye:

Ja det blir ju spännande att se vem av oss som gjorde den bästa affären. :joy::joy:

Du har väl beställt ett sånt där senilsnöre oxå? :joy:

Sa han med becknarväskan. :joy:

Jag slår ett slag för Nudient och deras skal. Stilrent, tunt men framförallt bra skal. Har haft deras skal sen iphone 12 och de har skyddat mot många fall i golv, asfalt, grus och sten :+1:t2:

Bara för att det börjades tjatas om Pitaka här börjar jag också få reklam från dem.

dom e nice asså !!

Man ser sin telefon som sitt vapen! Då tappar man aldrig den och behöver inget skal :smiling_face_with_sunglasses:

Du brukar ju beställa top-of-the-line grejer. Hade nästan förväntat mig ett skal i äkta guld eller nåt :wink:

3 gillningar

De är okej, men frågan är om de inte blir lite för färgglada när man redan beställt en apelsintelefon. Tänker att till orange lur, skulle det passa bättre med ett svart skal där det orangea tittar fram mellan öppningarna. Men som sagt, egentligen vill jag bara ha skal på gymmet. Funderar faktiskt på att klicka hem ett sånt här, då får man verkligen något som sticker ut åtminstone.

ja kör utan , köper ja så vet ja ja kommer säkert använda :face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2: