Skal och tillbehör till iPhone 17 – alla modeller

Det har varit uppe tidigare, men någon som i verkligheten klämt och känt på Arc Pulse?

Räcker inte kamera bumpern för att avskräcka?

Ser ju rätt cool och futuristisk ut, eller? :thinking:

Har du sett reklam på sociala medier?

Ja, och vissa tester, de senaste två åren.

Snygg men skyddar ju inte sidorna som kommer bli repiga nu när Apple har backat till aluminium.

Repor på sidorna är jag inte rädd för. Jag tänker på när man tappar telefonen..:grimacing:

Värsting skalet i titan för 3904:- borde ju vara ett givet köp för Musse. :joy::joy:

1. Tappa inte telefonen
  2. Skaffa AppleCare.
  1. Vore ju bra… men…
  2. då behövs ju inte AppleCare… Efter att ha kraschat först framsidan vilket gick på AppleCare och sedan baksidan vilket också gick på AppleCare la jag gladeligen till det på nya luren.

Men… Vore ju trevligt om Arc verkligen fungerar bra. Liten och smidig och bredden ökar inte.

Nej! Jag kan inte ha ett tillbehör som gör telefonen ful. Då får den hellre gå sönder om jag tappar den.

Har förmodligen sparat motsvarande 1-2 iPhones genom att vägra skal, skärmskydd och Apple care sedan 2008.

Ett bra tips är att inte låna ut sin telefon till barnen i tid och otid. Bara där minimerar man risken med 90%

Gäller AppleCare i 2 år? Så har jag fattat det, funderar på att hoppa på det för första gången. Mest för att år 2 när den går vidare till familjen att ha en försäkring.

Det finns skal som skyddar hyfsat bra men är snygga, Xundd exempelvis:

Du kan nog ha det längre om du kör månadsabonnemang. Jag kör månadsabonnemang på klocka och telefon.

Nu när jag ska sälja telefonen om en vecka har jag slängt på skalet som jag köpte med telefonen förra året bara för att vara säker på att jag inte pajar den nu. Hatar redan livet. Telefonen blev klumpig. Ett sånt här har jag nu. Kommer inte klara av att ha något skal till 17 PM.

Hmm känns ju som den kommer lossna, fastna i fickan mm

Tänker du på den jag länkade till? Kollar man YT så verkar den sitta hårt som tusan.

Mm precis, jamen då så! bra :star_struck:

Jag röstar istället på ett sjukt tunt kevlar skydd. Snyggare :partying_face: (ska sluta tjata och skriva om kelvar skydd nu kanske..) :hugs::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Apple, sätt kevlar runt telefonen, ok nu har jag sluttjatat :sweat_smile:

Hmm hur fungerar den med MagSafe förresten?

Vad kostar det till 17 Pro? Visst kan man lägga till det i efterhand.

Hittade, 2295.