Sjukaste TV-erbjudandet någonsin

Sjukaste TV-erbjudandet någonsin – Black Friday kan ju dra något gammalt över sig.

  • 77-tums OLED (Den bästa sorten också från Samsung) för 23 000 kronor (Nyss kostade den 51 000 kronor - billigast pris 3 månader tillbaka är dock 30 000 kr)!

  • 65 tum kostar 18 000 kronor – nersatt från 35 000 kronor

  • 55 tum kostar 14 000 kronor – nersatt från 25 000 kronor

**Prisjakt är inte uppdaterat riktigt ännu men gå till Netonet efter att ni klickat på någon av ovanstånde länk.

OCH till på det så får ni en Samsung-pryl värd upp till 13 000 kronor vid köp av TVn om in skriver en recension av den på Samsung – inklusive en till TV i form av The Frame eller projektor.

Det är ju himla synd att min gamla Samsung QLED-TV har börjat visa ett konstigt mönster vid väldigt ljusa scener..

Alla länkar är affiliatelänkar.

6 gillningar

Kommer andrahandsmarknaden explodera av 43" the frame nu? :stuck_out_tongue:

Sjukt. Jag som inte ens vill ha en ny tv blev lite sugen… :crazy_face:

Kommer snart nytt erbjudande!

Verkar bara som att man får en tv till om man köper 77" va?

"*Vid köp av Samsung QLED TV Q80C (98”), Samsung The Frame (65”-85”), Samsung UHD CU8005/CU8075 (85"), Samsung Neo QLED TV QN85C (65”-85”), QN90C/QN95C (55”-85”), QN100C (98”), QN800C/QN900C i valfri storlek, Samsung Neo QLED TV QN85B (75”-85"), QN90B/QN91B/QN93B/QN95B (75”-85"), QN700B/QN800B/QN900B i valfri storlek, Samsung OLED TV S89C (77”) eller S90C/S91C/S92C/S93C/S94C/S95C eller Samsung Soundbar HW-Q995C i (rek. cirkapris mellan 15 999 – 109 990 SEK) "

Synd att det gäller Samsung, som inte har stöd för Dolby Vision.

1 gillning

Så här gör väl Samsung med sina priser varenda år.

Har för mig Joel går igenom det i den här videon jag såg för ett tag sen.

3 gillningar

Ser inte ut att stå något om storlek på dem.

De skriver ju så här:

"Samsung OLED TV S89C (77”) eller S90C/S91C/S92C/S93C/S94C/S95C" Kan vara att det bara gäller 77" fast det är konstigt skrivet. Känns ju nästan för bra för att vara sant annars.

Om inget annat hade det varit spännande att processa hos ARN :slight_smile:

Men med tanke på att texten finns med hos Netonnet både på 55 och 65" så känns det ju som att i alla fall de delar den tolkningen :slight_smile:

77 verkar slut – for now.

Tack för videon. Det där är ju helt sjukt! :crazy_face:
Tyvärr blir man inte förvånad av något som Samsung gör längre – det är tech-världens Donald Trump (ljug och bedra för att få som du vill, för den som inte förstod liknelsen)… :unamused:.

Får lite associationer till Elgigantens gamla kampanj med Dogge.

Undrar vem som gör cover på den i årets Så mycket bättre?

Känns som hela den serien är urlakad, finns ju inga artister kvar att ta in. Börjar väl bli dags att skicka in Plura igen, nu har han ju inte varit med på några säsonger. :wink:

1 gillning

Ja och nej.

  • Det är kul att få lära känna nya artister/människor.
  • Allt måste inte vara mainstream.
  • Vi vill fortfarande se Håkan Hellström och Lars Winnerbäck! (Jag tror inte att de nånsin kommer vara med dock.)

:slight_smile:

Det är ju inte lätt att välja när vissa artisters "låt skatt" innehåller 5 stycken låtar. Inget ont med nya artister med detta program bygger väl på att man känner igen både artisten och deras alster.

Ja, vi har ju fått ganska många exempel på såna de senaste åren. Jag menar, vem är tillexempel intresserad av att lyssna på Silvana Imams gangsterrap?

Nä känns redan som att alla artister av någon dignitet i Sverige redan varit med eller valt att totalt avstå. Nu är det inte ens B-gänget de gräver fram, nu är det division 3 de kallar upp.