Shure lanserar premiumlurarna Aonic 50

Från sajten:
image

Ljudlegendarerna Shure lanserar trådlösa brusreducerade over ear-hörlurar med sin kända studiokvalite men i design för gatan.

I hela 90 år har Shure levererat studioutrustning och mikrofoner som Elvis sjungit i och Martin Luther King talat i. Nu lanserar de hörlurar med sin välkända teknik i som vi med nöje skulle bära utanför studion.

Aonic 50 riktar sig till musikälskaren och Shure vill nå utanför studions väggar med ett par brusreducerade blåtands-hörlurar med väl genomtänkt elegant design. Med fokus på komfort, hållbarhet och premiumljud får vi 20 timmars trådlös lyssning med brusreducering aktiverat, stora bekväma kuddar i läder och en slät metallarm klädd med rejäl kudde i läder. 3,5 mm-kontakt hittar vi också på lurarna samt USB-C som kan leverera högupplöst digitalt ljud. Med Play plus kan vi ställa in hur stark brusreduceringen ska vara och vi kan också aktivera och ställa in hur mycket omgivningsljud vi vill ska släppas igenom.

Shure Aonic 50 kommer i färgerna svart och brun med en prislapp på runt 4 200 kronor.

Via: Shure Pressmeddelande.

såg videon… @Esse …är det inte kardinalsynd att i sverige flyga från Köpehamn till Sthlm?

Hur menar du? Jag flög ju från Malmö International.

Just ja…tokigt, går ju inga tåg från köpenhamn till Sthlm. Är vatten mellan där

1 gillning

Tåg till Stockholm? Det slutar illa för alla parter för den här mycket åksjuka individen.

1 gillning

men du åkte ju natttåg för…flera år sedan?

De lutar inte sig i kurvorna men dessvärre går de bara på natten!

Stökigt. funkar inte piller?

Nej tyvärr! Det fungerar om jag äter mycket innan - men det vill jag inte göra av andra skäl.

2 gillningar

hua, stackare :heart:

Tack!

Du vet när ett plan går in för landning men tvingas avbryta i sista stund och dra på full gas? Den berg- och dalbanan tog ett dygn att återhämta sig från.

1 gillning

Nu blir jag nyfiken?
Drabbas du av illamående så länge eller är det något annat?

Illamåendet är temporärt men sedan känner jag mig extremt vimmelkantig !

Hur är det med båtar?

Det med åksjuka är skumt. Ok för mig att åka bil, buss osv så länge jag inte läser eller kollar på film. Tåg går alltid bra men något som gör att jag blir jätteåksjuk är att springa på löpband.

Fy fan! Medelstora är värst! Bilfärjor går oftast bra.

Hörde någonstans av en som blev sjösjuk att det hjälpte med att ha en hörselpropp i ena örat. Skulle tydligen ha med balansen att göra. Inget jag kan bekräfta att det funkar men det kanske är värt att testa om du inte redan gjort det :smiley:

Jag blir aldrig sjösjuk eller liknande men när vi var på kryssning över nyår så var jag tvungen att uppsöka vård när det inte gett med sig efter nästan två veckor. Visade sig att det var något med kristallerna i ena örat :man_shrugging:t3:

Min sambo har haft problem med det. Dock inte säker på att det finns en direkt utlösande faktor.

1 gillning

oj så känsligt.
Som tuvar händer inte en go around superofta