Snart dags för årets säsong. Är ni lika taggad som mig?
Ska bli kul med derbyn i år igen!
Såklart!
Är lika opepp som vanligt men går säkert på några matcher under säsongen. Tycker att hockey på tv är så trist.
Inte pepp, lika lite som för svenska fotbollsligan, hojta till när det är landslagsmatcher.
Kommer förmodligen inte följa SHL regelbundet, men man vet ju att FBK brukar ha en svajig start, brukar bli intressant först på vårkanten
Blir förhoppningsvis några besök på arenan.
Snyggt vänt! (Än så länge!)
Åh mitt Färjestad
Underbart. Måste ju vara en av de bästa säsongsstarter vi har sett från FBK?
Hockeyallsvenskan har haft en fin inledning.
Ja jag kan inte minnas en bättre säsongsstart än denna
Vilken jackpott att vi fick hem Nygga, och nya målisen verkar ju också riktigt vass. Nånting som FBK saknat de senaste åren. Det luktar guld!
Hyfsat jämn start på matchen idag! men skönt att vi fick in ett mål innan paus åtminstone
Såg otrevligt ut att försöka nicka pucken på så nära håll förövrigt
Hyfsat jämn start på matchen idag! men skönt att vi fick in ett mål innan paus åtminstone
Såg otrevligt ut att försöka nicka pucken på så nära håll förövrigt
Satt långt inne idag men efter bombardemanget mot Örebros kasse gick det till slut
Bästa säsongsinledningen i mannaminne. Bara hoppas att det håller i sig nu. Men nu har vi som sagt en målis som kan vinna matcher i stort sett på egen hand, det har vi knappt haft sen monstrets tid. Mycket lovande.
Nu när FBK åkte i kvarten, svalnade ju hockeyintresset rejält. De matcherna mellan Rögle och SAIK är ju dock lite halvspännande. 1-1 i matcher, 1-1 i mål på dessa matcher. Hoppas Rögle kör över SAIK hemma idag. Vore kul om Rögle fick ta sitt första SM guld
Tycker inte att vi pratar mer om den här säsongen av Hockeyallsvenskan.
Dåligt med järn i kaminen?