Scrubs är tillbaka – här är första teasern

Från sajten:

Tv-serien Scrubs hade verkligen allt. En fantastisk samling karaktärer, ett helt otroligt soundtrack och en perfekt blandning mellan komedi och drama. Undertecknad har nog sett om serien fler gånger än vad jag vågar räkna och snart är det dags för fortsättningen. Det handlar inte om en remake utan flera av originalskåespelarna kommer att medverka och nu har de släppt en första teaser.

Bill Lawrence skapade Scrubs och han fortsätter även nästa kapitel med Scrubs och vi hoppas att den inte är totalt omgjord nu utan fortsatt har den ultimata mixen som gjorde Scrubs så förbannat bra. Den 25 februari kickar serien igång på Hulu så gissningsvis kommer den gå att se på Disney+ för oss här i Sverige.

Oj, jag har nog inte sett ett avsnitt av Scrubs sen det gick på TV6 för sisådär 20 år sen (kanske fortfarande gör, vet inte ens om TV6 fortfarande existerar?).

Tv6 finns kvar

Jag tror det blir bra. Bill Lawrence vet vad han gör och skådespelarna har grym kemi (lyssnade på Zach och Donald’s rewatch-podcast under pandemin).

Sen kan jag tycka att det är helt onödigt. Det var åtta grymma säsonger och det kan gott få räcka.

1 gillning

När Braff lämnade tyckte jag det hade räckt. Var inte alls lika bra efter det.

Nej. Säsong nio är inte bara sämre utan rent av dålig. Det har även Bill Lawrence sagt. Serien är dessutom avslutad i säsong åtta.

1 gillning

Från sajten:

Undertecknad trodde aldrig att vi skulle få se J.D, Turk, Carla och Cox arbeta på sjukhus tillsammans igen men ack så fel jag hade. De har gjort en reboot på ”Scrubs” och den har premiär på Hulu den 25 februari nästa år. Nu har de släppt en trailer och bara av det lilla man får se så verkar de hålla kvar vid det lyckade receptet som gjorde ”Scrubs” till en succé och vi blev faktiskt riktigt pepp nu.

Serien kommer med största sannolikhet att gå att se här i Sverige på Disney+.

2 gillningar

Från sajten:

Rebooten av ”Scrubs” blev en succé och det tack vare att många av originalskådespelarna faktiskt är med och att de inte försökte göra serien till något helt nytt utan fortsatte på samma lyckade recept. Nu har det släppts en trailer för den andra säsongen och det ser ut att bli fler kända ansikten och fler galenskaper.

Den andra säsongen har premiär i USA den 30 september och om det blir samma datum här i Sverige återstår att se men den kommer visas på Disney+.