Scenen är din med Twinkly Lightwall

Från sajten:
image

Är du i behov av en portabel ljusvägg för ditt scenframträdande? Då kan nya produkten, Lightwall från Twinkly fixa detta åt dig för en säck pengar.

Italienska företaget Twinkly som under åren försett oss med produkter för ett färggladare och upplyst hem lanserar ännu en nyhet. Nya ljusväggen Twinkly Lightwall är en portabel sådan med hela 1 120 LED-dioder som kan blinka i takt med musiken och skapa en kraftfullare upplevelse. Det går att länka samman flera Lightwall för en större och mer omslutande effekt och allt styrs via Twinkly-appen.

Totalt är väggen uppbyggd av 28 rader med 40 dioder i varje. Allting kan packas ihop och transporteras i den medföljande väskan där totala vikten då blir 17 kilo (bara belysningen väger 12 kilo).

Rekommenderat pris för Twinkly Lightwall är 14 298 kronor och mer information finns att läsa via länken nedan.

Källa: Twinkly

När kommer ditt recensionsex @Micke_Rehn !? Och framförallt vilket instrument skall du spela? :slight_smile:

1 gillning

Dessvärre tillhör jag inte den utvalda skaran som får recensionsexemplar från Twinkly så jag kommer att bespara dig mitt framträdande med munspel och tamburin :slight_smile:

Disappointed Kevin Sorbo GIF