Sandström behöver support

heeeelt stört…

1 gillning

Men vissa hardcore iOS-experter här i tråden trodde man kunde. :wink:

Varför är det så viktigt att radera ett gammalt ssid som man inte är ansluten till ?

man blir besviken på komptensnivån :man_shrugging:

2 gillningar

För man vill det?

Frun har råkat ansluta till ett någonstans där hon jobbar som har begränsningar. så ibland får hon inte iväg msg även fast det står hon är online

2 gillningar

Det är förjävligt. Jag blir upprörd på riktigt.

Klassiskt apple fanboy svar.

Jag är faktiskt upprörd! Nådens år 2021 så borde man faktiskt ha som mänsklig rättighet att kunna radera ett SSID. Jag är på din sida Stefan, i vått och i torrt!

2 gillningar

tack❤

Sedan jag började jobba på IT-avdelningen på mitt jobb för ca 2 år sedan nu så har jag faktiskt sett så fruktansvärt mycket sjuka missar, buggar osv från Apples sida som jag aldrig hade sett som privat användare. Man får ett litet perspektiv på saker och att den “walled garden” som Apple byggt upp är fylld av små mörka hål som gör att håravfallet och hårfästet sakta men säkert kryper sig upp.

3 gillningar

Tänkte faktiskt på det när dina kollegor i poden ratade att nya macbook hade hdmi kontakt. Och du förklarade att hdmi är standard i konfrum. Men för en hemmanvändare helt onödigt.

Precis som att radera ssid…

2 gillningar

Testa att sätta upp ett Wi-Fi hemma med samma SSID och när hon är hemma så klickar hon på i:et för Wi-Fi:et och tar glöm. Jag tror faktiskt att detta kan funka.

Smidigt.

1 gillning

Han kan ju för fan inte koppla in en högtalare, än mindre sätta upp ett WiFi. :joy::joy::joy:

Duckar för bajskorven. :joy::joy:

mjo… men hon vet inte vilket ssid det är. Hon är i en stor byggnad och wifi kommer och går lite var hon är i byggnaden. Då om hon inte går och kollar det helatiden så vet hon inte vilket ssid som är knas

sedan: kvinna med noll tålamod

Haha :grinning_face_with_smiling_eyes: men hur hade det då hjälpt att få en lista över kända SSID om hon ändå inte vet vilket det är? Bara blåsa nätverksinställningarna låter det som :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Perspektiv är bra, fler borde ha det. :slight_smile:

1 gillning

Kan hon inte radera det nästa gång hon är där då?

Såg ditt svar lite längre upp. Kan hon inte ta bort det nästa gång hon inte får iväg ett mess? Sånt ser man ju ganska snabbt :smiley:

Radera alla nätverken!

Säg till hon går in på sin MAC och tar bort wifit du vill bli av med.