Sandström behöver support

startadeupp min gamla macbook pro från tidigare arbetsgivare. Gjorde lite updates å så… men får fan inte detta att försvinna.
kan inte ladda ner heller för då måste jag betala?.

help

Installera AppCleaner och avinstallera med det.

Jag antar att du redan sett detta:
https://helpx.adobe.com/se/creative-cloud/help/uninstall-creative-cloud-desktop-app.html

Frun reportrar lurarna är stendöda… skalet tar inte laddning… what to do?

Testat ladda trådlöst också? Tänker om det är skit i porten.
Annars testa återställa dom.

How to reset your AirPods and AirPods Pro - Apple Support

2 gillningar

Har ni provat rosetta dom genom att hålla inne knappen på baksidan ? How to reset your AirPods and AirPods Pro - Apple Support

Provat med annan sladd, laddare eller trådlös laddning ?

Rengör laddningsingången, brukar samlas en massa skit där om man har dem i fickan eller väskan

2 gillningar

Annars bara att lämna in hos Apple.
Jag har också haft det problemet och fick nya.

Så jäkla skumt.
Jag la den på min qi samsung laddare. Då var första gången den visade någon form av liv. Lät den ligga där i några minuter.
Sedan när jag öppnade så parade lurarna ihop sig med telefonen och lurarna hade full laddning men lådan 4%… Nu när jag stoppade i vanliga lightning sladden så tar den laddning från sladd, vilket den inte gjorde förut?.

Samsung qi laddaren har reparerat lurarna?

5 gillningar

Haha, Samsung löser allt! :wink:

2 gillningar

:). Så jäkla skumt

2 gillningar

De kanske behövde en “jump-start” och det kanske var lite skit i uttaget? Skönt att det löste sig i alla fall! :slight_smile:

1 gillning

Även evakueringar tydligen :joy:

*landningar

1 gillning

har själv fått divierat ett flyg för en iphone började brinna.
Och en nära kollega har fått slänga ut en ipod för den började brinna. ( de stog på marken redan )
Vid båda tillfällen hade enheterna klämts i stolen.

3 gillningar

Du ringde pressen hoppas jag? :joy:

…aaaaabsolut.

2 gillningar

Fruns Airpods Pros fick samma knäpp för någon månad sedan, en laddning via Qi löste det den gången.

1 gillning

Kan någon förklara för mig hur det blivit såhär?

Starta om så borde det lösa sig, och uppdatera datorn till senaste macOS :wink:

Det har faktiskt varit så några månader. Men frun bad mig fixa när hon åkte…så har iofs 2 månader innan jag måste bry mig…men tänkte eftersom jag inte har annat för mig.

Håller på att uppdaterar iallafall

1 gillning