Samsung visar upp Galaxy S20 Fan Edition

Kanske men tillräckligt många för att det finns kvar än så länge. Samsung provade att plocka bort det helt men nu är det bara borta på vissa modeller

Ni som inte har möjlighet till att öka lagring hur mycket lagring har ni i luren ni köper, max vad som går?
Intresserad
Det finns ju ingen som tackar nej till för mycket lagring och det är ju även en kostnadsfråga

Har aldrig köpt max för det finns inget behov av det när man kör allt i molnet.

Så här ser du ut på min…
bild

skulle säga att 50% av gångerna funkar streaming.
Men tex ombord på flyget är det väldigt skönt att ha lokalt lagrat

1 gillning

har 512 i luren och ett 512 sd kort.

1 gillning

Skulle jag behöva lagra lokalt gör jag det genom Plex och det har alltid blivit plats över.

IMG_116EBEF0455B-1

plex tycker jag funkar risigt i kina tex. Så tycker det alltid är smidigast att laddaner

Därför som jag skrev att jag använder Plex för att lagra lokalt på telefonen :slight_smile:

Vad har du i Patreon som tar sådan plats?:thinking:

Bitcoin :wink:

Tror det är Patreon-avsnitt av Seriemördarpodden :smiley:

Bekantskapskretsen är full av människor med iPhone på 64 gig som är knökfulla :smirk:

1 gillning

Inte är det knökfullt här. :grinning:

Har 64gb men hade klarat mig med 32gb :blush:

Helt klart nödvändigt för mig med 512GB :joy: Däremot är mina 2TB på iCloud nästan slut, Apple måste öka upp där asap!

Mycket intressant så olika det är :slightly_smiling_face:
System på min Note 10 plus är bara det 27 GB

Lite som mig fast jag har 70 GB av 256 GB använt :slight_smile: Använder dock endast 500 GB av mina 2 TB i iCloud än så länge men det kvarvarande kommer behövas framöver :slight_smile:

@pao Jo, men så kör du ett klydderövs-OS också :wink:

Kan man tycka vad man vill om men med massor av funktioner drar det iväg :slightly_smiling_face: