Samsung Note 20

i dex?. har den som mus.
Jag använder dex när jag bor på hotel.
Då har jag ett litet tangentbord med mig i ryggan och har telefonen skärm som mus.
Eftersom hotell tv i princip alltid har miracast så kommer det bli magiskt.

Hemma använder jag inte dex superofta mem inte omöjligt det blir mer nu när miracast kommer.

1 gillning

får min på fredag. Dock kommer jag vara bortrest då så blir veckan efter.

Tack för svaret alltid intressant att jämföra :slightly_smiling_face:
Det kan jag hålla med om att det blir magiskt när miracast är så utbrett på Hotel.
Jag reser numera mycket sällan så har DeX setup hemma med huvudskärm och Note 10 plus stående i min gamla Note 8 DeX docka som extra skärm. Funkar strålande :slightly_smiling_face:

1 gillning

Nu flikar jag in, hoppas det är okej :slightly_smiling_face:
Jag använder pennan dagligen, skärmdumpar, bildbehandling, som muspekare, sedan har jag mycket anteckningar i Samsung Notes där den används hela tiden. Men om man inte vill eller orkar ta s-pen till sig så finns ju flera andra mobiler som passar bättre, tex S serien :slightly_smiling_face:

1 gillning

Absolut! :slightly_smiling_face:
Jag gillar note-serien bättre än s-serien, vet inte riktigt varför.

Men aldrig riktigt kommit in i att använda pennan ordentligt.

1 gillning

Valfrihet det är Android och speciellt Samsung :slightly_smiling_face:

1 gillning

Valfrihet eller för många bollar i luften? :thinking:

1 gillning

Svarade i iPhone vs Android tråden.

Jag hjälper barnen med läxor(mest matte, fysik) via en teams. då använder jag pennan mycket för att visa hur man sätterupp uträkningen etcetcetc.

Har även beställt samsungs senaste platta så ska bli intressant att se om man använder den mer då.

2 gillningar

Jag har precis testat Samsung Galaxy Bean... förlåt Live och här kommer betyget.

förklara. Tycker mig läst att många andra varit imponerade?

Jämför med något icke-jämförbart (in-ear) är min gissning. :slight_smile:

Alltså jag är bra sugen på denna… Min Pixel 2XL börjar kännas trött nu efter nästan 3 år även om den fortfarande fungerar bättre än någon annan telefon jag haft efter 3 år. Designen är ju magisk och den förtjänar verkligen epitet “Ultra”.

Face smoothingen på selfie-kameran är ju inget vidare men använder den sällan, och i kommande versioner av Android kräver ju Google att det är avstängt som default. Annars är det den kurvade skärmen som bekymrar mig mest, så ni får kommer få en Note 20 Ultra får gärna berätta lite hur mycket “accidental touches” det resulterar i.

De låter som en transistorradio ungefär och högra vill inte alls sitta kvar i örat, mina öron är helt enkelt inte kompatibla.

Utöver att de trillar ut så tycker jag inte de låter som 2000-kronorshörlurar när jag håller dem på plats.

Helt klart inte designade för dina öron. :slight_smile:
Så kan det vara ibland.

1 gillning

intressant. Lär köpa för att testa iallafall. Finns ju alltid elektronik skrot lådan.

För att inte säga möjlighet att sälja på Tradera!

1 gillning

undra vad frakten är mellan dubai å sverige…

Bara att lämna över på en av dina många landningar här i Suecia!

1 gillning