Samsung Note 20

såg vad du gjorde där…

Vilken telefon! Kollat ikapp lite klipp nu. Måste nog titta på den när den släpps i butik. Snyggt om den är frostad på baksidan (ser ut så).

Håller med att Note 20 Ultra är helt grym och inget annat kommer i närheten just nu :slightly_smiling_face:. Däremot är jag lite undrande till Note 20. Här tycker jag att Note 10 lineup var mer förstående även med Lite som kom i år. Buds Live tycker jag verkar kanon. Men är nog mest överaskad av Tab S7 som nu när jag kollat lite från Unpacked och reviews är riktigt bra och bra pris med. Mycket intressant speciellt med DeX mode och tangentbordet :slightly_smiling_face:
Oavsett bra jobbat Samsung

tab s7 är givet köp för mig. äntligen ett bra alternativ till Ipad.
så blir note 20 och s7, även klockan.

edit: Jag blir riktigt nöjd DeX får den attention den förtjänar.

2 gillningar

Verkar vara en hit :slightly_smiling_face:

Vi får dom i laget den 17e om du vill ha inköpspris på en. :+1:

1 gillning

:heart: Tack men har redan förbeställt å betalat för den i dubai.

2 gillningar

Underbart! Vid fick du betala för luren där?

1 gillning

4499aed så…öh typ 10500

1 gillning

Bra deal om man jämför med här i Sverige :slightly_smiling_face:
512 GB Ultra ca 16000 kr

då är det ju billigare att flyga till dubai, köpa den och sedan flyga tillbaka samma dag. :slight_smile:

Flyg Emirates bara

2 gillningar

@pao Nu har du din chans!!

Spännande men jag kommer inte att beställa någon Note 20 som det ser ut nu och bor långt ifrån Stockholm men Spännande helt klart :slightly_smiling_face:

Inget riktigt Samsung fan ser jag…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Nja allt är relativt, men kör vidare med min Note 10 plus som är fullständigt lysande :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Det ända som gör att jag går till note20 är trådlös DeX…
Annars hadd jag stannat på 10an.

Att de flyttat sida på pennan lär vara en mindfuck iett halvår.

2 gillningar

Du använder alltså pennan? :thinking: Jag har haft ett par note telefoner men max använt den 10 gånger kanske, aldrig riktigt blivit kompis med den. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Skall bli spännande att se vad du gillar Ultra
När släpps de i Dubai?

Förresten, en fråga
Använder du mobilen som extra skärm i din setup eller är den släckt. Dvs om du drar musen åt sidan så hoppar markören över till mobilen så du kan ha tex mail på luren och annat på huvudskärmen :slightly_smiling_face:

japp… använder pennan jättemycket tom.

2 gillningar