Samsung Note 20

Alltså det där är en brutalt snygg telefon! Om den bara hade haft platt skärm och helst inte Samsungs mjukvara… :wink: Alltid tyckt Samsung varit bra på hårdvaran (när de väl övergav plastmobiler) men oj vad jag tycker Samsung behöver skärpa sig på mjukvaran. Ett tag sedan jag hade en Samsung iofs så mycket har väl hänt…

2 gillningar

extremt mycket har hänt. OneUI är en helt annan sak

Ser fruktansvärt ut dock.

oneui?

@Esse haters not allowed… regel för denna tråd.

1 gillning

Ja, frun har en nyare Samsung och det har hänt mycket. Känslan är dock att det är väldigt mycket funktioner och appar. Gillar känslan av att kunna ta bort extra kalenderappar osv.

Sen börjar jag störa mig på att telefonerna blir så avlånga (vilket inte Samsung är skyldiga till ensam). Jag vill ha en lite bredare telefon, nu görs telefonerna längre och smalare för att kunna stoltsera med ett högt tum-antal.

Om skärmen utnyttjas så här och det blir svarta kantar på sidorna i landskapsläge när man tittar på bilder och YouTube, är inte aspect ration lite off då?

image

Note 20 har nog plattskärm men kanske inte allt lulllull. Sedan One UI precis som @Stefan_Sandstrom skriver har det hänt mycket. Men Samsung är så långt ifrån vanilla eller stock Android utan där har du alla möjligheter med inställningar. Det är det jag gillar med Samsung och framförallt Note serien :slightly_smiling_face:

Ännu mer bilder från evleaks - så snygg telefon!

https://twitter.com/evleaks/status/1286147169154719744

Riktigt snygg är Note 20 helt klart :slightly_smiling_face:

Sedan är Gorilla 7 imponerande

Jag tror mer och mer att där kommer att vara större skillnad mellan Note 20 och Note 20 Ultra än vad det varit mellan modellerna tidigare. Samsung vill nog pressa priset ala Note 10 Lite. Vad tror ni andra?

Jag tror de flesta är mest nyfikna på vad det blir för processor.

Snap i Syd Korea och US, Exynos här. Hoppas de fixat skillnaden

Förstår inte hur kunderna kan acceptera det med tanke på Exynos problem :man_shrugging:

Det börjar närma sig :slightly_smiling_face:

1 gillning

120hz på Fold 2 :slightly_smiling_face:
Då är det bara s pen som saknas

Man får verkligen hoppas att detta stämmer :slightly_smiling_face:

Rykten om att Google Assistent ersätter Bixby i framtiden. Vad säger ni om det, jag använder inte Bixby mycket längre

vore magiskt bra… men känns inte som samsung skulle göra en sådan grej.

Jag använder bixby då och då faktiskt. funkar rätt ok på engelska

Snygga grejor :slightly_smiling_face:

1 gillning

Blir intressant att se hur nya budsen sitter i öronen, designen är verkligen udda av vad man sett på vissa bilder (som den nedan).

Gillar hur mina nuvarande Galaxy Buds sitter i öronen, helt perfekt.

Ja håller med om det :slightly_smiling_face: