Samsung Mobile 2021

Det gick snabbt och smidigt som alltid att installera
Flyter på riktigt bra och inga buggar ännu
Men har inte satt mig in i alla nyheter men inget revolutionerande jämfört med 2.5 så långt
Återkommer när jag krupit runt i menyerna :slightly_smiling_face:

1 gillning

Även om Samsung gjorde en PR miss i mina ögon med piken om laddare i boxen så har de varjefall kompenserat ekonomiskt med S21 serien. Den är billigare än S20 serien. Steget mellan insteg 128GB och 256GB är billigare. Förhandsbeställer man ingår Buds och SmartTag. Samsung har även sänkt priset på sin 25W snabbladdare. Annars kostar ju förra årets mest prisvärda lur S20 FE ca 7500 kr så det går åt rätt håll :slightly_smiling_face:

Sånt larv är Apple och Samsung lila duktiga på. Sällan man ser sånt beteende från andra tillverkare vad jag sett.

För en gång skull var det ett lätt quiz :slightly_smiling_face:

Weekly SamMobile Quiz 57 – Come test your Samsung knowledge! - SamMobile - SamMobile

jag gissade på några… laddhastighet och vad kamerahuset var gjort av.

1 gillning

Jag är inte heller så bra på Samsung. :joy::joy:

1 gillning

Går bra nu

Imponerande :slightly_smiling_face:

Att du var ett så stort fan av Samsung kände jag inte till :slightly_smiling_face:

1 gillning

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: iPhone vs Samsung

Ensak jag INTE gillar med OneUI 3…

om man måste slå pinkod för att öppna luren… så är knapparna “uppflyttade” lite… vilket gör de lite svårare att nå än ridigare.

Borde du i te moders bort din post till Apple vs Resten-tråden nu Zopis?

Ja, nya låsskärmen förstår jag inte varför man ändrat. En stort hänglås med överst

Nostalgi till Buds Pro :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Har inte hänglåset varit där tidigare?

Har det nog, tyckte bara att det var mer framträdande. Du får ju One UI 3.1 på din S21 Ultra. Object eraser skall ju vara i fotoappen då :slightly_smiling_face:

De har väl också sänkt upplösningen på skärmarna?

Skall bli kul att se vad folk tycker om den nya fingeravtrycksläsaren, på pappret ser det lovande ut.

jag är såååå sjukt ointresserad på fotogrejerna :).

Vill folk fortfarande ha fingeravtrycksläsare. Odugligt på jobb när man har handskar.

pandemin har gjort att många vill ha tillbaka den.