Samsung Mobile 2021

Fold 3 är riktigt imponerande. Otroligt vad de lyckats bygga in i denna manick :grinning:

2 gillningar

minns när jag skrev det här i bubblan när apple hade press… satan va hate man fick.

1 gillning

Det är en dum sak alla hoppar på nuförtiden.

Men det är ju skillnad eller…just saying

jo… vissa blir så upprörd lätt.

men beställer fold3 och klockan iallafall

1 gillning

Lite udda att ansiktsupplåsning bara funkar när telefonen är uppvikt. Annars nice med underskärmenkamera även om det på pressbilderna syns rätt tydligt vart den sitter.

1 gillning

Många använder nog fingeravtrycksläsare mm

1 gillning

Flip 3 kostar ca 12000 kr är då 6000 kr billigare än Flip 2 när den lanserades. Typ samma pris som S21 plus

Fold 3 kostar under 20 000 kr vilket är väl 10 procent billigare än Fold 2

S21 Ultra 256GB kostar ca 15 000 kr idag

Med tanke på utvecklingen till denna generation så är priserna helt okej tycker jag

1 gillning

@Stefan_Sandstrom vilken är din daily driver nuförtiden om jag får fråga?

Från 22’ till 20’. Jag hade väl för stora förhoppningar :man_shrugging:
Lär nog dröja några generationer till innan fold blir mainstream, om det någonsin blir det :thinking:

Just nu en s21 för note10an fick lite väl dåligt batteri tid.

1 gillning

Hade gärna haffat en Z Fold3, men på tok för mycket pengar för mig tyvärr.

Fattar dock inte riktigt hur man tänker när man tar med en sån här bild i marknadsföringen. Är det särskilt många som vill titta på film i 22,5:18?

Okej, spännande vad du tycker om Fold 3 då :slightly_smiling_face:

1 gillning

Fold är ju Samsung absoluta toppmodell. Flip däremot blev ju nästan mainstream eller vad kan säga. Värsting S21 Ultra kostade kanske 3000 kr mindre än Fold 3 vid lansering. Ser man på konkurrenterna så får du ju en helt unik produkt :slightly_smiling_face:

Nja, tror inte jag sett en enda vikbar ute i verkliga livet än. Nu är ju i och för sig verkliga livet lite konstigt sedan mars -20 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Blir det en Fold för dig nu?

1 gillning

Sjukt pep… ska köpa klockan och pennan också. Samsung har någon deal om man förbeställer.

1 gillning

Eventuellt, är ju det jag önskat länge men vill nog se lite tester innan jag byter. Hur bra s pen upplevelsen är vilket är A och O för mig :slightly_smiling_face:

Ja riktigt bra deal vid förbeställning om jag inte sett fel :slightly_smiling_face:

1 gillning

jao…ska beställa.

Unboxing med laddare i lådan :slightly_smiling_face:

1 gillning