Samsung Mobile 2021

Lär nog dröja innan vikbart blir mainstream. Har inte samsung tidigare yrat om kraftigt sänkta priser på vikbart?

Flip verkar ju bli prissatt till “normal”-pris :man_shrugging:t3:

Edit:

1 gillning
1 gillning

Det har släppts lite life style bilder :slightly_smiling_face:
Nice


2 gillningar

Måste ju erkänna att jag inte alls är lika övertygad om att det blir en iPhone i höst längre… :roll_eyes:

Blir det ett byte av användarnamn till SamDrewn eller Drewnsung?

3 gillningar

Verkar som att OnePlus Vill försöka komma tillbaka och passar på att göra det när Samsung håller låda :joy:

Ja OP är på krigsstigen :slightly_smiling_face:
De kallar ju sina hörlurar för Buds
“Lånade” en hel del från One UI till sin senaste Oxygen
Och nu detta, men ser ut som två ihoplimmade lurar :slightly_smiling_face:

1 gillning

Det är ju klart att du måste uppgradera och ha lite roligt :slightly_smiling_face:

Påminner om LG:s försök, OP har i min bok tappat det helt och det var väl en av anledningarna till att den ena grundaren lämnade med…

2 gillningar

Tar inget slutgiltigt beslut innan nästa iPhone är presenterad men det lutar mer och mer åt att jag skickar in en ansökan till er klubb! :wink:

2 gillningar

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Apple vs resten

Kl 16 är det dags :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Sista timmen på jobbet blir inte så mycket jobb då :laughing:

1 gillning

Håller jag med om :slightly_smiling_face:
Oavsett om man har behovet eller ej så är det ju imponerande om man får tro rykten dvs.
Vikbar enhet med kamera under skärmen, IP klass, s pen och 120hz :slightly_smiling_face:

1 gillning

sweeeet

1 gillning

Är det någon här som köpt Z Fold 2? :thinking:

1 gillning

@Stefan_Sandstrom kolla med honom

1 gillning

Måste ha en ny smartklocka och tycker denna eller Pixel Watch ser fina ut. Alternativt Apple Watch men det ställer ju till det lite… :slight_smile:

1 gillning