Klart intressant. Även om man nog bör bo på varmare breddgrader för att det ska kännas vettigt. Min svärföräldrar har TV utomhus. Men då en vanligt inomhusTV. Så en liten marknad finns nog.
Däremot känns en så dyr TV väldigt stöldbegärlig.
Klart intressant. Även om man nog bör bo på varmare breddgrader för att det ska kännas vettigt. Min svärföräldrar har TV utomhus. Men då en vanligt inomhusTV. Så en liten marknad finns nog.
Däremot känns en så dyr TV väldigt stöldbegärlig.