Så tittar du på kvällens Apple-event

Från sajten:
image

Ikväll är det äntligen dags för Apple-event och vi kommer se både nya iPhone-modeller och med största sannolikhet även nya klockor och nedan kan du se hur du ser kvällens event.

När klockan slår 19:00 svensk tid så kommer Tim Cook och hans kära kollegor gå upp på scenen på Steve Jobs Theater vid Apple Park och visa upp vad för nya produkter de har kokat ihop (vi kan ju låtsas att det inte är förinspelat). Vi kan förvänta oss att se iPhone 15-serien som med största sannolikhet kommer utrustade med USB-C och även Apple Watch Series 9 som enligt ryktena kommer bjuda på väldigt lite nytt. Det ryktas även om att AirPods Pro med USB-C-port släpps imorgon och Apple kommer även berätta när de nya mjukvarorna till deras produkter kommer släppas fria.

Så är du sugen på att se kvällens event så har du lite olika alternativ. Antingen kan du via valfri dator besöka Apple.com och se det live på deras hemsida. Du kan även ratta in och se hela showen i Apple TV-appen på din mobil, iPad, Apple TV eller annan enhet där Apple TV-appen finns. Sist men inte minst så går det även att ratta in på Apples YouTube-kanal och se hela festen där. Vill du ha extra roligt och lyssna på tre gubbar i livskris så kan du även hänga med oss live med start 18:45 på vår YouTube-kanal. Där kommer vi chatta med er och samtidigt prata om allt nytt som Apple visar upp – missa inte det!

4 gillningar

Klart man hänger med ikväll! När får ni hem ett demoex och en recension? :blush:

Förhoppningsvis har vi en recension klar tills de släpps men man vet aldrig =)

2 gillningar

Peppen börjar infinna sig även om jag själv inte är i köptaget. Dottern skall dock ha en ny iPhone.

Så päroncongacen är redo för ikväll.:tumbler_glass:

5 gillningar

Ska försöka titta så gott jag kan mellan stockarna. Förstår inte hur apple alltid lyckas pricka in mina kvällsveckor :rofl:

1 gillning

Ser fram emot er pod efter eventet fast ikväll vill jag bara höra Apple. :wink:

Missar kvällen event då jag är på jobbgrejer. Sedan ska man se EM-kvalet och först därefter får man kolla på eventet i efterhand.

Hittat på nätet

2 gillningar

Kul om Apple skulle släppa en periskopkamera som verkligen ser ut så :slight_smile:

2 gillningar

Här har du VM-finalen och du väljer ett simpelt EM kval. :flushed::sunglasses:

2 gillningar

Det är ett hårt liv..:sunglasses:

Va?! Hade ju räknat med att det var öppet hus hos dig i kväll med öppet vinförråd och vedugnspizza. :neutral_face:

Och nu är Apple Store stängd...

3 gillningar

Ute på helt andra jaktmarker idag.

4 gillningar

Det var ju typiskt när jag precis skulle köpa ny telefon.:upside_down_face:

Päron för att väga upp mot alla äpplen?!

Nu har jag ett galet billigt abonnemang men min 12 Pro MAX (redan avbetald mao)

och inte en repa på telefon...

Apple släpp ingen über kamera supreme nu så jag "måste" byta....

Bara en gammal tradition och sedan är det gott tillsammans med kaffe, mörk choklad och pistagenötter.:yum:

3 gillningar

Är du uppe i mina trakter? Hämtade nyss upp min fru i småbåtshamnen :slight_smile:

Är man uppe i dina trakter så måste man ju åtminstone säga hej till dig.