Nya Jönsonligan-filmen som skulle gå upp på bio heter “Se upp för Jönssonligan”.
Då biograferna är stängda har C More köpt den i stället. C More erbjuder inte längre 2 veckors provperiod men en månad med C More film och TV kostar endast 109 kronor. Betydligt mindre än en biobiljett, ännu mindre till en familj. En bra framtid helt enkelt.
Ni såg den säkert utan att äta Fazer Gröna Kulor som tilltugg. Filmen är lite som dem förresten. Antingen älskar man dem eller så avskyr man dem (eller så är man bara konstig och äter dem med mögelost).
Den gick inte hem hos oss iaf. Jag var den i familjen som kollade klart. Sambon somna efter 30 min och grabben på 13 gick därifrån efter ca 20 min.
Men finns säkert dom som tycker den är bra också men inte hemma hos oss😜
Måste tyvärr gå på kritikernas linje, rent igenom usel skulle jag säga. Dålig handling (med undantag för den inledande kuppen som ändå hade en röd tråd), ovanligt uselt skådespeleri även från de ”etablerade” skådisarna och alldeles för lång. Alfredsson var regissör, tror dock han på sin höjd var med via zoom, för nån som regisserade skådisarna kan omöjligt funnits på plats vid inspelningen.
Det får nog vara rejält små barn om de ska uppskatta denna smörjan.