Så mycket kostar iPhone 11 Pro i Sverige

Ledsamt… Apple borde väl kunna skicka med det på en klisterlapp väl?

Samtliga i familjen(inte jag) vill ha Pro Max…
Så blir att beställa 6st…

3 gillningar

Har Apple något linsskydd som tillbehör till lurarna? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Såg denna nyss i Applebubblan på facebook.

Ping @Curiosity @pao

1 gillning

Den var rolig men jag måste säga att jag tycker ni (ink @anon29666066) har varit lite elaka mot @pao - tycker att hen har en rätt nykter syn på iPhone och försöker diskutera frågan trevligt.

Jämfört med många riktiga Android-troll.

3 gillningar

A post was split to a new topic: Jag önskar Samsung gör följande

6 stycken… Peanuts!

Skapa en ny tråd om vad du vad du vill att Samsung ska göra?
Eller så kan säkert @Marcus_Attefors flytta inlägget till en egen tråd

1 gillning

Done!

1 gillning

Det ska rulla

1 gillning

Nej det tycker jag inte. Han är en uppviglare med sina passivt aggressiva inlägg. Något han hållit på med i flera år på 99.se.

2 gillningar

Telefonpriserna var inte bättre förr. Denna bild kommer från en gammal Siba-katalog från 1991. :slightly_smiling_face:

4 gillningar

Jag funderar på att köpa en iPhone 11 när jag besöker USA om ett par veckor. Fungerar den i Sverige utan problem eller är det en annan modell som säljs där?

Då bemöter du honom och andra med den vänlighet och ödmjukhet som en person som använder ett överlägset OS bara kan göra :slight_smile:

2 gillningar

Den fungerar, det är en speciell version med lite olika band men så vitt jag vet så fungerar den bra här.

Du går dock miste om din lagstadgade reklamationsrätt på 3 år.

HAHA! 12000 nits! :sunglasses: Solarieskärm ju

Väldigt lite skrivet om U1-chippet. Men det kommer väl när det finns mer funktioner (tiles t ex).

Bästa skalet till Pron :rofl::rofl::rofl:

2 gillningar

Commando, en av barndomens klassiker :grin:

Japp! Jag var så sjukt impad när jag var 8 och Arnold kom bärandes på en trädstam!

1 gillning