Ryobi trädgårdsmaskin (häcksax)?

Det har ju hänt att man fått kortare förlängningssladd efter en omgång :grin:

1 gillning

Sladd går helt bort. Hur bra det än är är det inte tillräckligt bra för att väga upp… sladden..:sweat_smile:

1 gillning
1 gillning

Haha... Mitt i prick..:joy:

1 gillning

Hos föräldrarna har vi både häcksax och grästrimmer från Ryobi. Häcksaxen används egentligen bara en gång om året vilket gjort att vi i dagsläget inte köpt större batteri till den. Så det blir ett par laddningar innan alla häckar är klippta. Alltså längre tid men väldigt skönt att slippa sladden.
Grästrimmern används ganska ofta under sommarhalvåret och det är inget som går sönder efter en säsong. Kommer tyvärr inte ihåg när den köptes.

2 gillningar

Har en drös Ryobi grejer, bland annat häcksax.
Väldigt nöjd med den.
Det brukar vara 2Ah batteri om du köper paket, bör att tänka på att det räcker kanske 20-30 minuter.
Jula rear ofta tvåpack 4Ah batterier.

1 gillning

Vi har valt att bara köpa 5Ah-batterier i Ryobis serie. Skönt att kunna jobba så länge det går när man väl är igång.

Jag förstår inte varför du gör det här så komplicerat – den är ju limegrön. Dvs rätt färg.

1 gillning

Jag tror faktiskt att @xms67 är fransman i botten, är det inte krångligt så ser vi till att krångla till det. :joy::joy::joy:

Fox Tv GIF by ProdigalSonFox

3 gillningar

Finns bara en lösning :slight_smile:

drinks cocktails GIF by Absolut Vodka

1 gillning

Den här blev det. Jämfört med min gamla Bosch har den sämre dödmansgrepp och något svagare motor. Men nöjd.

6 gillningar