Rykten och spekulationer om Mac Mini

Haha :laughing: dagen innan event kanske då!

?

Det här är som när man har en kompis som är alkoholist och han kommer glad i hågen och berättar, idag har jag slutat dricka. Man svara då, men va f_n det är ju nyårsafton idag…:roll_eyes::sunglasses:

Ingen som är glad för min skull?! :joy::laughing:

1 gillning

Jo, jag är glad. Satt och tänkte att har du riktig tur så får du Sveriges första med M1x…:smiley:

AirPods på köper fick jag också! Ska sälja, säg om nån är sugen.

Mest ångest för din skull faktiskt! Men jag blir glad för din skull om det inte är ett till event med nya Mac-datorer.

Men om man vill ha en Mini, tror du det kommer vara en stor skillnad på M1 och M1x?

Sen tror jag, ifall det kommer en ny nu, så kommer den inte vara lika billig som dagens, utan kanske kan bli mer en ”pro” modell kanske?

Ryktas ju om att den äntligen skall få en ny design och M1 har ju sina floskler den med, så jag hade verkligen aldrig köpt en dator så nära eventet. Prislappen lär bli mer eller mindre densamma om de inte gör en Pro och en vanlig M1-modell.

2 gillningar

Så du menar, de kommer en ny Mac mini nu 14 sept event?

Jag menar ingenting mer än att det ryktas om två event i höst varav en ny Mac Mini kan komma att lanseras. Men är som sagt bara rykten. Men eftersom det är så himla nära i tiden så hade jag avvaktat en månad och sett vad som lanserades.

1 gillning

Vad ska du ha för dom?

Vad ger du?

Vanliga eller Pro? Har fodralet trådlös laddning?

Får man ut allt av en Samsung T7 med en Mac mini ?

Jo, det ligger väl något i det. Jag tänkte mest på chippet. Där tror jag det blir en normal putsning, inte ett tydligt steg.

Risken är att eventet blir i oktober eller november…:man_shrugging:

Precis, och har ingen lust att vänta till november för det KANSKE släpps en ny. :joy:

Sen är det väll brist på det mesta nu för tiden? Så kan bli väntetid osv.