Rykten och spekulationer om Mac Mini

Tror ni Mac Mini 2021 kommer nu? Och om de visar upp det på eventet nu i september, när brukar man kunna beställa och få sin dator?

Minimodellerna sedan 2012 har visats upp senare på hösten, oktober–november. Antagligen vill Apple bara fokusera på Iphone i september.

Ja okej.

Av nyfikenhet undrar jag om det är en version Mac Mini eller är det den med M1 chipet dom visade för i höstas som är försenad?

Är det någon som vet om det går spela Word of Warcraft via SSD på en Mac?

Det gick, jag provade att googla ;D

2 gillningar

Det ryktas att det kommer en Mac mini mer m1x. Alltså samma processor som är tänkt att sitta i kommande Macbbok pro 16” mfl.

Säkert, speciellt nu när jag beställde en. Men den ryktas inte komma nu va i sept event?

Ryktas faktiskt om två event nu i höst ett för iPhone/Apple Watch och ett för Mac =) Så vi tackar dig för att du klickade hem en så vi nu med ännu större sannolikhet får en ny i höst!

Edling for presidento!

2 gillningar

Äsch! Mac mini m1 räcker nog gott till mig :slight_smile:

Jag är tveksam ändå alltså.

1 gillning

:joy:

Är det riktigt säkert. Den nya kommer ju bli den bästa som lanserats.

Haha klart den kommer :stuck_out_tongue: men den som är nu är den bäst just nu :wink:

Användning är, fotoredigering, safari, skolarbete och lite wow @Esse

I en kvart till ja :stuck_out_tongue: Fyfan att köpa en Mac precis i skarven tills det kommer en ny. Det är modigt Edling, modigt! Jag hade aldrig klarat av det, jag hade för alltid tittat på min Mac Mini M1 med förakt. Den är ju typ ett år gammal nu ju!

1 gillning

Haha :joy: ge mig ångest bara! Ett liv med bara iPad Pro var Inge roligt. :joy:

1 gillning

Hellre ångest nu medans du kan ångra dig än om en månad när du inte kan ångra dig!

Vad ni försöker göra så jag ska ångra mig! :joy:

Jag försöker bara hjälpa dig. Men jag vill helst inte att du avbokar för om du gör det kommer säkert inte den nya.

Det här är nog enda gånger det är befogat att ändra sig för din del :joy: