Rykte: Xiaomis kommande produkter under våren

Från sajten:
image

Det har nu läckt ut lite information om kommande Xiaomiprodukter.

Stämmer den här informationer så har vi en härlig vår att se fram emot när det kommer till Xiaomiprodukter. Det är Sudhanshu Ambhore som delat en lista över produkter som ska komma under månaderna april, maj, juni och juli.

Vad som är extra intressant för oss inom EU är att under juni månad så ryktas Mi smart Home Hub lanseras. Hubben har redan lanserats i Kina och fungerar då enbart med kinesiska servrarna. Hubben har Apples HomeKit-stöd och erbjuder samma funktioner som Aqara-hubben gjort senaste tiden.

Here's the entire list of Xiaomi's Smart IoT products that will be launching in Europe in upcoming months!
Thanks to my exclusive Chinese source ;) pic.twitter.com/qQMH3FTGyX

— Sudhanshu Ambhore (@Sudhanshu1414) April 16, 2020

2 gillningar

Jag tar två av varje tack :laughing:

Intresserad av att skaffa en robotdammsugare så följer utvecklingen där. Hoppas att ljussensorn och temperatur-grunkan kör Zigbee så man kan få in dessa enkelt i Home Assistant.

Då väntar ja me o köpa en till cykel då :relaxed:

Jag måste skaffa en scooter!

Vad är skillnaden mellan hubbarna från Mi och Aqara? Är “barnenheterna” kompatibla sinsemellan hubbarna?

Jag väntar otåligt på Xiaomi ni watch global version… enligt mistore skulle den släppas i april…men är förmodligen försenad nu pga Corona…