Rykte om 14.1" MacBook Pro

Från sajten:
image

Apples ryktas vara på gång med ny MacBook Pro, iMac Pro och iPad mini.

Enligt analytikern Ming-Chi Kuo som än en gång kommer med information från de Asiatiska appleleden så ska Apple vara på gång med en ny MacBook Pro i storleken 14.1″.

Han säger att det kommer en iMac Pro i storleken 27″, en 7,9″ iPad mini. Utöver de här tre nya produkterna så ska även iPad Pro på 12.9″ och 10.2″ plus den nya 16″ MacBook Pro få Mini-LED displayer.

Det är inte första gången som Ming-Chi Kuo påstår att Mini-LED är i antågande för Apple. Men nu har han flyttar sina förutsägelser från fjärde kvartalet 2020 till att MacBook Pron kommer någon gång under 2020 medan iPad Pro och iMac Pro kommer under det fjärde kvartalet 2020.

We predict that Apple is currently developing six mini-LED-support products (vs. the previous report of only two products), including a 12.9-inch ‌iPad Pro‌, a 27-inch ‌iMac Pro‌ in 4Q20, a 14.1-inch ‌MacBook Pro‌ (upgraded from 13.3-inch), a 16-inch ‌MacBook Pro‌, a 10.2-inch ‌iPad‌, and a 7.9-inch ‌iPad‌ mini in 2020.

Via: The Verge

Först på: 9to5mac

 

1 gillning

iPad Pro 10.2? Blir det ingen ny på 11" eller ska dom byta storlek igen?

Datorn jag väntat på sedan innan mänsklighetens födelse.

Men iMac Pro skall ju vara 32" och inget annat!!

Det är en ”vanlig” iPad på 10.2", iPad Pro 11 kom det inget rykte om :frowning:

Skall man hoppas på en mini Pro :heart_eyes:

1 gillning

iMAC utan jätte bezels…PLEASE.
Då kan tom jag tänka mig använda en iMAC till annat än titta på Starwars när jag bygger lego

1 gillning

Ska bli intressant med mini-led :ok_hand:

Ja intressant men har inte iPad Pro OLED idag?

Nix men den har haft 120hz LCD i 3 år.

2 gillningar

NÄR? 🥲 Apple ge mig!

1 gillning