RolexJockes nya tv

Såg det nu.

Ser ut som att det blir en A1 då den fyller mina behov.

Ett tips är annars att hålla ut till black Friday. Samt att bli kund hos benify, köpte min tv overkligt nedsatt där. Kostar 9 spänn att bli medlem for life.

Så uthållig är jag inte. :joy: :joy: Men tack för tipset.

Bovarna har höjt till 29 tror jag. :laughing:

Nej, jag är lite mera stabil. :joy: :joy:

Benify Privat borde du skaffa oavsett, mycket bra deals där!

4 gillningar

Killgissar att det är just Samsung inom TV som gäller för de feta rabatterna där.

29:- friska swishade. :joy:

2 gillningar

Även massa annat faktiskt! Speciellt runt black friday finns det riktigt bra rabatter på det mesta.

Men jag glömde skriva från vem i swish appen men det löser de kanske då jag skrev in namn och mail adress på deras hemsida. Annars gör jag om det imorgon.

Fast då 60 och 120 Hz.

50 och 100 Hz fanns på den europeiska tjock-tv:n. Ingen modern TV har paneler som kör 50 eller 100 Hz. Men branschen gillar att dra till gamla begrepp som inte längre bär relevans och därmed förvirra allt och alla.

2 gillningar

Tackar, det stod 50Hz & 100Hz som jag var inne och tittade på men då var ju verkligheten lite bättre. :joy:

Benify brukar inte vara helt snabba med registrering så bara att vänta.

1 gillning

Gäller att äga informationsflödet :slight_smile:

Efter en veckas användande är jag riktigt nöjd med köpet. Fjärren är ju grym “The Magic Remote” som även styr ATV’n galant. Allt funkar utom TV ikon knappen & SIRI knappen vad jag kan komma fram till.

Varför använder du inte Apple Remote för att styra allt med istället?

Den klarar väl inte allt på TV’n? Sen har jag ju en dekoder också, så jag måste väl ändå ha mer än en fjärr.

Nä, räknade inte med att du hade skogstv.
Hade du kört allt via Apple TV så hade du klarat dig med Apple Remote.

Kör tv, förstärkare och Apple TV men kör ju bara streamat. Bara om jag måste göra någon inställning som de andra fjärrkontrollerna används

3 gillningar

Vill bara nämna att det är inte jag som skrivit tråd titeln, känns lite överdriven när man köpt ingångsmodellen. :joy::joy::joy:

2 gillningar