Rockstar kommer släppa första trailern till GTA 6 på tisdag

Från sajten:
image

Det finns nog inget spel som fler personer går och väntar på och har gjort så i år och på tisdag kommer vi få en första titt på GTA 6.

Rockstar Games är kända för att inte stressa ut spel och när de väl släpper ett spel så är det otroligt detaljerat, roligt, snyggt och har ofta en riktigt bra story. Grand Theft Auto 5 lanserades hösten 2013 till PlayStation 3 och Xbox 360 och sedan dess har spelet släppts i versioner som stödjer nyare konsoler. Nu på tisdag kommer Rockstar släppa trailern till GTA 6 och det kan vara den trailern som flest gamers världen över har väntat på väldigt länge.

Om Rockstar även kommer berätta när spelet faktiskt kommer släppas återstår att se på tisdag och förväntningarna på spelet är skyhöga.

1 gillning

Köpte ny X-box för det här spelet så väntan har varit lång :joy:

1 gillning

Trailern är här!

2 gillningar

Fint, då kan man vänta ett år till på att köpa PS5 eller ny dator!

Från sajten:


Som lovat så släppte Rockstar Games en första trailer för spelet som vi alla går och väntar på.

Rockstar Games avslöjade redan i november att en trailer skulle komma i december. Det bekräftades förra veckan och nu fick det efterlängtade spelet äntligen lite rullande video. I trailern bekantas vi med spelseriens första kvinnliga protagonist som heter Lucia.

Spelet kommer att utspelas i Vice City och det ser ut som att sociala medier kommer bli en del av spelet. Trailern avslöjar även att GTA VI släpps under 2025. Så vi kan förvänta oss ett helt år med mer avslöjande och fler videos.

Via: IGN

1 gillning

Helvete så pepp!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::scream::scream::scream:

1 gillning

Helvete va snygg trailern är, blir till att uppgradera datorn 2025.

Så jäkla snygg trailer, man blir ju sjukt sugen. Men 2025, det är ju typ en hel livstid tills dess :sob:

Burkar ju ta ett år eller två innan deras spel kommer till PC kanske 27 eller 28 som gäller för oss tuffa gamers.

Sjuka views på 7 timmar :smiley:

Ska bli intressant!
Lär inte kunna spela det på nuvarande datorn men har ju ps5.
Ska nog kanske vänta tills jag byggt en ny dock haha.

Lär ju dröja förmodligen innan det kommer till PC med så kanske ett spel som blir på PS5, frågan är om det hinner komma en PS5 Pro tills dess.

1 gillning

Står i releasen att det kommer till PS5 / Xbox Series S/X, så PC varianten är förmodligen några år bort.
Blir ett PS5 lagomt till release av spelet. Hade tänkt köpa rätt snart egentligen, men mitt gamla xbox får duga så länge de få få få gångerna jag ens spelar.

1 gillning

Sant, ska ändå avvakta och se.
Köpte diablo4 på release för dyra pengar, gör jag inte om haha.

Haha GTA är ett av få spel som jag utan problem kan köpa på releasedagen, de har aldrig gjort mig besviken förut. Är så otroligt pepp på detta spel och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är besviken att det kommer först 2025.

1 gillning

Dom har ju en tendens att dra ut på släpp, men i dagens läge kanske det är bra med tanke på alla ofärdiga spel som släpps.
Cities Skylines 2 har fått massa skit, det borde släppts som early access istället för full release.

In a leaked clip, Rockstar gave a live demo of a early version of GTA 6 to Xbox Developers

Imponerande med tanke på att spelet inte släpps förrän 2025.

Sjukt snyggt! Vill ha begäret är stort!

1 gillning

Tar emot att säga det men även jag är sugen på att skaffa Playstation 5.

1 gillning

Folk är ju tydligen skitsura för att det är en kvinnlig huvudroll och rädda för att det inte kommer vara "lika mycket rasism och sexism".

Dom anser att det kommer floppa pga det, idioter.

Ska bli spännande att se.

4 gillningar