Problem med Patreon betalning

Nu säger Patreon att de inte kunde dra min betalning. Är ute och reser så jag är inte sugen att klicka på länkar. Någon mer med samma problem?

Nä pengarna drogs igår.

De har det gjorts för mig också hela tiden men inte nu helt plötsligt.

Lustigt. För jag har haft problem i ett år att de försökte dra från mitt gamlakort och det inte gått att uppdatera på patreon. MEN denna månad drogs det från mitt nya äntligen.

Japp, fick samma mail igår.

Ok då är det väl något som strular.

Logga in direkt på Patreon istället för att följa någon länk i ett mail, en bra regel att alltid följa även om man är hemma :wink:

Löser det när jag kommer hem.

Skickar inte du in kontanter i ett kuvert @RolexJocke ?

Försökte betala med AppelPay nu men det gick inte, PayPal funkade bra.

Så har ni registrerat Apple Pay som betalmetod så verkar det strula

Jag har PayPal som metod.

Funkade bra här som vanligt, med PayPal.

För min användare funkar inte Patreon för TV alls och har alltid strulat. Alla mina bidrag har avslutats senaste året utan att jag gjort något och jag har ingen möjlighet att starta något nytt. Tror det beror på att någon admin gjort någon anpassning just för mig för några år sedan så jag är nog ett hopplöst fall.

Trots att jag vill bidra men inte har möjlighet så ser jag fortfarande ut som Patreon och det mesta verkar funka, dock inte podcasts.

Ingen från TV har svarat på problemet i andra trådar jag gjort inlägg i under senaste året så vet egentligen inte om det är något problem. Men att betala via Patreon går under alla omständigheter inte att göra för mig. :crazy_face:

Jag ber de ansvariga att kika på detta!

2 gillningar

@esse behöver ju inkomsterna för att kunna upprätthålla sitt levene. :joy::joy:

1 gillning

Har vi hört något om detta?

Eller är TV helt plötsligt ekonomiskt oberoende? :joy::joy:

Vi vill ju inta att TV kånkar p g a uteblivna betalningar. :joy:

De får börja med swishjournalistik.

1 gillning

Ping @Esse

Jag vet dessvärre inte. En gåta.

Strular din fortfarande också? Hur ser det ut för er som det strular för inloggat läge?

Japp. Jag har ju PayPal som betalningsmetod och har haft det hela tiden. Nu bytte jag till mitt kort och då gick det igenom. Blir spännande nästa månadsskifte.

1 gillning