Prisskillnad Apple One Sverige VS USA

I usa så kostar Apple One runt 200kr och då ingår 6 tjänster, i Sverige kostar det 215kr och ingår 4 tjänster.. The fuck? tycker faktiskt Apple One i Sverige är ett skämt..
Varför betala mer för 2 färre tjänster?

Varför inte sänka priset till 199kr?!

Du får nog räkna på det där igen.:wink:
Skall du ha alla sex tjänster i USA kostar det $37,95

6 gillningar

Skall man vara petig är Apple One till och med billigare i Sverige än USA beronde på hur mycket moms som läggs på.
Och så brukar det inte vara med tjänster och enheter från Apple.

2 gillningar

Jag tycker Apple One är skitbra.
Fyra tjänster för 219 är hur bra som helst för vad man får ut av det.

4 gillningar

Absolut är det bra paket. Men tycker det är litet av ett skämt att vi betalar mer och får mindre tjänster i paketet... :roll_eyes:

Nej:) Har en vän i Usa som betalar 200kr och då är momsen o det inlagt. Så det stänmer icke det du säger! Vi har dyrare här:)

Har du kollat länken jag postade?

Här har du priserna i USA (ex moms), hur din polare får det till 200 kronor vettetusan :stuck_out_tongue:

Vill ha den polarens växelkurs.

Haha, Jasså det vill du :slight_smile: Han jobbar på Apple faktiskt. Kanske därför han fått det priset :smiley: i dunno, har inte frågat något mer kring det.

Jobbar han på Apple så har han nog personalrabatt.

Är Fitness+ & News+ något att sukta efter? Eller vill man bara ha 6 tjänster? I mitt fall har dessa inget mervärde. Killgissar att News+ bara handlar om Amerikanska nyheter.

Anställda borde ha Apple+ kostnadsfritt kan jag tycka så länge de jobbar där och använder Apple's produkter.

News+ erbjuds bara i engelskspråkiga länder. Vilka tidningar som ingår varierar land för land, här är listan för Storbritannien.

Fitness+ finns i fler länder, bl.a på tyska, spanska, franska. Och nej, är nog inget för dig som får din workout på jobbet :slightly_smiling_face:

1 gillning

Jag betalar $25.95, inga ytterligare skatter och avgifter tillkommer men utan någon typ av personalrabatt blir det nog inte billigare än så här i USA.

1 gillning

Att inte Apple släpper Fitness+ globalt har jag faktiskt ingen förståelse för. Det finns inget måste för användarna att tjänsten ska finnas tillgänglig på varenda litet språk runt om i världen.

3 gillningar